redline

Kan DuraGloss 111 påføres for hånd med samme resultat?

Fikk endelig pakka i posten i dag og gleder meg til å få lagt på et strøk 111. Men har jo selvsagt lånt bort

DA-maskina mi til over helga så jeg lurer på om resultatet blir like bra om jeg legger på for hånd?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen liker å legge LSP med DA fordi det muligens er lettere å få en jevn påføring og produktrester er enklere å fjerne, men personlig legger jeg all LSP for hånd.

Har hørt noen mener at ihvertfall sealere binder seg bedre til lakken når de blir påført med roterende pga. varmeutviklingen, men det har jeg ikke testet ut selv. De fleste (inkl. meg selv) har ihvertfall fått bra holdbarhet med 111 påført for hånd så det ville jeg ikke tenkt så mye på ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Duragloss 111 er en håndpolish det, så den går fint på bilen for hånd, bruker kun DA mht rens av lakken stort sett, voks og sealer går utelukende på bilene her for hånd.

Ikke overdoser med den, da kan den bli noe mer jobb å fjerne, legg på tynt lag, la den tørke helt før fjerning og husk herdetiden, har du ikke garasjen så ta det forholdsvis tidlig på dagen så den får lang tid før dugg dukker opp om kvelden, er det sol er det bare å kjøre bilen i sola etter at dg111 er gjernet...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive