Dag/Swissvax

Værsyk? Trøstekampanje fra Swissvax!

23 innlegg i emnet

SWISSVAX "VEKK-MED-REGNET" KAMPANJE 19. OG 20. AUGUST B)

På grunn av det elendige været vi har hatt i det siste så fant vi ut at vi skulle lyse opp hverdagen til medlemmene på DCN med 10 % rabatt på våre produkter! Bruk rabattkode "møkkavær09" og skriv inn DCN nicket ditt i kommentar feltet ;)

Ordrer på over 1500,- vil bli sendt fraktfritt (dette justerer vi på de som benytter kort), om man velger oppkrav så må man betale postoppkravsgebyret på 66,-

Kampanjene gjelder ALLE våre produkter så igjen kan det være på sin plass å minne om at man faktisk kan spare noen kroner her :)

Dette er en kampanje for DCN medlemmer og gjelder kun i dag 19. og i morgen 20. august. Ordre som måtte kom oss i hende med denne rabattkoden etter midnatt 20. august vil ikke bli ekspedert.

Tilbudet gjelder på www.swissvax.no og kun for en ordre. Ordrer som ikke oppfyller kravene over vil ikke bli ekspedert. Vi vil ekspedere ordrer fortløpende, om det blir stor pågang kan noe bli sendt i begynnelsen av neste uke.

Vi kjørte en lignende kampanje her forrige dagen og det så i all hovedsak ut til å hjelpe på været :D

Mvh Dag/Swissvax

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ups! Der kom jeg borti "send ordre" knappen gitt ;):):D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja i kveld må jeg vell bestille sv viking da :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt opp denna månedens kvote på bilpleie og mer enn det men kjempe bra tiltak Dag! Er ikke lenge siden jeg fikk ei pakke fra deg med mye snadder men jeg skulle ha hatt så mye mer! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det :) Må ikke handle inn alt på en gang da greit å dele det opp litt..;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal slenge inn en bestilling på småting jeg har tenkt på en stund, men er veldig i tvil på om jeg skal slenge med en voks i tillegg. 10% er nå en ting, men kommer over fraktgrensen for tilbudet og kan i realiteten dra frakten av som "rabatt" på voksen også. Er Saphir verdt pengene? En høvding for en voks virker veldig mye for min del. Gjorde innkjøp og bestillinger for over 6 høvdinger forrige uke og er allerede noe i overkant over hva jeg har lyst til å bruke akkurat nå... :huh:

Edit:

Med det avanserte regnestykket er Saphir nesten nede på samme prisnivå som CG 50/50 og Pinnacle Souveran. Kanskje feil tråd å stille slike sprørsmål i men...

Endret av omrognan
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noen av voksene til Swissvax som er dårlige, har bare tos stk her selv, men begge de to (concorso og samurai) var knallsaker.. så jeg sier da kjøpe kjøpe ;) he he

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saphir er vel den SV voksen som gir deg 'most bang for the buck'. Fornøyd blir du uansett med SV produkter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble "tvungen" å kjøpe shield jeg ..

:) :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis valget står mellom Shield og Saphir, hva mener folket?

Er det slik at Shield gir en mer langvarig beskyttelse, mens Saphir gir mer dybde i lakken?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis valget står mellom Shield og Saphir, hva mener folket?

Er det slik at Shield gir en mer langvarig beskyttelse, mens Saphir gir mer dybde i lakken?

Det stemmer, Shield er en mer slitesterk og bestandig voks, men Saphir har litt mer dybde og glød. Når det er sagt så varer jo også Saphir utrolig bra. Jeg ville sagt at om holdbarhet er viktigst (i forhold til vintervær o.l.) så er Shield valget, utseendemessig så vinner Saphir (men med små marginer...):)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så egentlig er det hipp som happ hva man velger hehe

Holdbarheten er ikke det viktigste, da jeg legger på nye voks såpass ofte... Hvor lang holdbarhet regner du på de ulike voksene (med et og to lag)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så egentlig er det hipp som happ hva man velger hehe

Holdbarheten er ikke det viktigste, da jeg legger på nye voks såpass ofte... Hvor lang holdbarhet regner du på de ulike voksene (med et og to lag)

Hehe, ja det er nesten det - men med i og med at du legger jevnt og trutt så ville jeg gått for Saphir (evt. BlauWeiss om du har BMW). Med to lag så er det ikke noe problem med 3-4 mnd eller mer om du holder den ren (samt evt. garasje etc). På Shield kan du plusse på 1-2 mnd.

Men, som du tross alt sier, så legger jo de fleste her inne et nytt lag oftere enn dette.. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er concorso på holdbarhet og shine? Frister veldig og prøve denne. Swissvax viking ga mersmak.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er concorso på holdbarhet og shine? Frister veldig og prøve denne. Swissvax viking ga mersmak.

Den er veldig bra på begge deler! Det er flere her på forumet som kan gi uttalelser om denne - blant annet Truls :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er veldig bra på begge deler! Det er flere her på forumet som kan gi uttalelser om denne - blant annet Truls default_smile.png

Det var kjapt svar default_smile.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Concorso er en knallvoks det, blank og glatt, holder bra lenge også, den svetter ikke så voldsomt og gjør seg også veldig bra som en voks du legger på i flere lag med feks en spitshine i mellom. Concorso er vel den voksen fra Swissvax som gir mest bang for the bucks vil jeg tro.

(spitshine konseptet er en sprayflaske med isvann som du tar på et og ett panel på bilen før du legger et nytt lag med voks og buffer det av. Detaljert forklart: lag 1 er lagt på og fjernet, du tar en flaske med iskaldt vann og sprayer på feks døra di, tørker det tørt med en mikrofiber og så legger du på et lag til med concorso, så går du videre til neste panel og repeterer prosessen. Dette gjøres mellom lag 1 og 2 av voksingen, men kan strengt tatt gjøres sikkert 20 ganger om du har tid (holder dog med 3 lag), lag tre legger du på etter 4 timer, fjerner den, lar det svette litt og så en siste runde med mikrofiberen = bling ;) )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spitshine påføring må testes ut.default_wub.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spitshine påføring må testes ut.default_wub.png

Og så var Concorso og litt til bestillt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så var Concorso og litt til bestillt.

Den blir du garantert fornøyd med B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive