Gå til innhold

Polerings Pads Vask?


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Noen som har noe tips til å få pads rene igjen etter at de har vært over en bil uten klarlakk? holder på med Kangoon, og den slipper lakk som bare det...6 pads etter polering av en side av bilen er fulle med rød lakk, og det er nesten håpløst å få av igjen, har vasket i vaskemiddel for pads, samt vaskemaskin etterpå, men det sitter like herlig.

Noen her som slenger de i en bøtte med vann med EN gang de er ferdig med paden når de polerer?

tips tips tips...

Må få meg padwasher etterhvert...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker padbrush når du polerer ja? Hvis du gjør det, så holder jo nesten 1 pad til hele bilen :)

Ang. dette med vasking, så bruker jeg ei bøtte med varmt vann og Milo. Blir alltid gullende rent etter det!

Du kan jo prøve å spraye flekkfjerner på padden før du vasker, er verdt et forsøk iallefall.

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Padbrush? benytter en neglbørste.....samme`? vet det er spes til Ull pads..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått min børste enda, så jeg bruker oppvaskbørst ;)

Prøv neste gang du polerer, snurr padden på laveste hastighet og dra børsten et par ganger over padden.. Da blir den som ny :)

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det der pulveret som pirex pusher...(Snappy Clean Pad Cleaning Powder)

Synes det funker bra, ihvertfall bedre enn alt av vanlige vaskemidler jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe tips til å få pads rene igjen etter at de har vært over en bil uten klarlakk? holder på med Kangoon, og den slipper lakk som bare det...6 pads etter polering av en side av bilen er fulle med rød lakk, og det er nesten håpløst å få av igjen, har vasket i vaskemiddel for pads, samt vaskemaskin etterpå, men det sitter like herlig.

Noen her som slenger de i en bøtte med vann med EN gang de er ferdig med paden når de polerer?

tips tips tips...

Må få meg padwasher etterhvert...

Jeg har fått meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius.horten

Jeg bruker Pinnacle sin XMT Cleaner og Conditioner på padene og syntes det fungerer supert. Aldri hatt noen problem med å få ren padene annet enn at jeg sliter med å få ut MG20. Det må jeg sitte og klemme ut og får aldri paden ren syntes jeg. Noen som har tips til dette eller?

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Tok en rød Audi 80 forige uke, og det er litt rødt igjen på ullskiva, men alt er vekk på skumputene. Skylla pad'ene rett etter bruk, og vaska de ordentlig godt med zalo, og skylla enda bedre enn jeg vaska de.. Da ble skumputene bra hvertfall! men kan jo hende du brukte ett produkt som "slipa" mer enn det jeg brukte? ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trogha
Regner med at ingen av dere andre har hatt en totalfarget pad?

Ikke bare en, men mange :lol: de hvite Lake Country putene mine har fått et svakt rødskjær, mens de orange er blitt litt mørkere men fortsatt orange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Padwasher i annmarsj....juhooo

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...