Gå til innhold
Mats

Noen som er i nærheten av Sharif's dekksenter?

Recommended Posts

Mats    16
Mats

Har prøvd nå i flere dager og ringt til Sharif's dekksenter, men det er like håpløst hver gang. Ingen som tar telefonen, noe email adresse har de selvfølgelig ikke. Så det jeg lurte på er om det tilfeldigvis er noen som bor i nærheten eller som tilfeldigvis kanskje kjører forbi der en dag om du eventuelt kunne være så snill og gjort meg en tjeneste?

Jeg skulle gjerne hatt pris på 4 stk Nokian Hakkapeliitta 7 i dimensjon 205/55/R16 piggdekk. Jeg drar selv snart bort på noe kursgreier gjennom jobben og kommer ikke hjem igjen før i oktober og da er det greit og ha vinterskoene klar til bilen. Tenkte jeg da skulle svingt innom der den dagen jeg skal til Gardermoen og få lagt om på de andre felga så det er klart til jeg kommer hjem. Og da er det greit og vite om de har det på lager og eventuell pris. Har hørt de er ganske mye billigere enn de fleste andre.

Vet det er ett longshot spørsmål men hadde satt kjempepris på det hvis noen tilfeldigvis skulle befinne seg i nærheten av Sharif en dag :)

Endret av Mats

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Abby    25
Abby

Har prøvd nå i flere dager og ringt til Sharif's dekksenter, men det er like håpløst hver gang. Ingen som tar telefonen, noe email adresse har de selvfølgelig ikke. Så det jeg lurte på er om det tilfeldigvis er noen som bor i nærheten eller som tilfeldigvis kanskje kjører forbi der en dag om du eventuelt kunne være så snill og gjort meg en tjeneste?

Jeg skulle gjerne hatt pris på 4 stk Nokian Hakkapeliitta 7 i dimensjon 205/55/R16 piggdekk. Jeg drar selv snart bort på noe kursgreier gjennom jobben og kommer ikke hjem igjen før i oktober og da er det greit og ha vinterskoene klar til bilen. Tenkte jeg da skulle svingt innom der den dagen jeg skal til Gardermoen og få lagt om på de andre felga så det er klart til jeg kommer hjem. Og da er det greit og vite om de har det på lager og eventuell pris. Har hørt de er ganske mye billigere enn de fleste andre.

Vet det er ett longshot spørsmål men hadde satt kjempepris på det hvis noen tilfeldigvis skulle befinne seg i nærheten av Sharif en dag :)

Hah! Det er faktisk ikke så longshot som du tror! Jeg bor rett neddi gata.. Kan sikkert dra innom og sjekke for deg! Har ei venninne som jobber der også=) :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mats    16
Mats

Det hadde jeg satt sinnsykt stor pris på om du hadde fått til det en dag! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Abby    25
Abby

Det hadde jeg satt sinnsykt stor pris på om du hadde fått til det en dag! :)

Det skal jeg få til vettu! så skriver jeg her så fort jeg vet! Du ville vite om de hadde på lager og? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Abby    25
Abby

Ja gjerne det! Total pris og om de eventuelt har det på lager

:D

PM sendt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
redline    23
redline

Anbefaler på det sterkeste å sjekke ut www.dekkonline.com . Knallpriser og kjapp levering rett på døra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mats    16
Mats

Tusen takk for att du tok deg bryet med og sjekke det Abby! Setter konge stor pris på det :D

Redline:

Takk for tipset! :) Men finner forøvrig ikke Nokian Hakkapeliitta 7 dekket der.

Endret av Mats

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig