Gå til innhold

Fjerning av hvite flekker fra svart plast


paramed

Recommended Posts

Er det noen her inne som vet hvordan man fjerner hvite poleringsflekker fra svarte plastlister? Skikkelig inntørket poleringsrester, har prøvd med det meste synes jeg uten noe bra suksess, har til og med prøvd en syrebasert rengjørings gele fra Lahega som er beregnet for det formålet. Det blir sakte borte men krever veldig mye "skrubbing". Vet jo at det må bli litt jobbing for og få sånt vekk, men det får jo være grenser på innsats som må til. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

IPA, GPAC eller kanskje nanosvampen, om listene ikke har for mye struktur :) En av de burde nok få has på det. Greit å la det ligge å virke litt, og gå over med en MF klut ettterpå. Husk å beskytte listene etterpå da, med f.eks polytrol eller lignende ;)

Endret av gomega
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Nanolotus svamper er sjef mht polish på plast også, tar det meste, men har det trekt skikkelig inn er det vrient det meste, polish sitter godt der det ikke skal, ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
hmsilset

Omegaen faren min kjøpte i fjor sommer var full av hvite turtlewax rester.Brukte børste og mange sorter såpe, men fikk det ikke vekk.Hadde på turtle wax ice, og da ble de svart.De er det fortsatt, 7 måneder etterpå. Jeg liker det produktet, selv om jeg er langt mere kresen nå enn for bare få måneder siden :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt stort hell med GreenClean og en myk børste.

Vær forsiktig med nanosvampen på plast, da den kan gi en annen matthet enn det som er der fra før av.

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Er det noen her inne som vet hvordan man fjerner hvite poleringsflekker fra svarte plastlister? Skikkelig inntørket poleringsrester, har prøvd med det meste synes jeg uten noe bra suksess, har til og med prøvd en syrebasert rengjørings gele fra Lahega som er beregnet for det formålet. Det blir sakte borte men krever veldig mye "skrubbing". Vet jo at det må bli litt jobbing for og få sånt vekk, men det får jo være grenser på innsats som må til. :huh:

Send meg en PM med navn og adressen din. Da skal jeg sende deg et par Nanolotus Nanosvampe helt gratis ;-) Da kan du teste om de ikke tager knekken på polish resterne dine.

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...