Tor-Lein

Bakplater passer ikke, trenger overgang.

Hei!

Kjøpte bakplate til PC'n min, men de passer ikke.

Har funnet ut at jeg trenger en slik:

yhst-41771694353694_2061_2021464.jpg

Noen her i landet som selger sånne?

Har lett igjennom de fleste nettbutikker uten hell.

Om noen har e ville jeg satt stor pris på det!

Takk!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du må over på Autogeek mht de der, det følger med noen slike i wolfgang plastic lens kit bla som Scandicshine og Blanbkbil har (tror jeg) så trenger du kit til plastlykter også så kan du shoppe det kittet ;)

wolfgang

men få sjekket om den ser/er lik som den du mener eventuelt (gjenger etc), settet der fra wolfgang er bra saker også det til lyktene, så det ligger nok ikke å støver selv om det blir en del mer kr en bare addapter..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tror du må over på Autogeek mht de der, det følger med noen slike i wolfgang plastic lens kit bla som Scandicshine og Blanbkbil har (tror jeg) så trenger du kit til plastlykter også så kan du shoppe det kittet ;)

wolfgang

men få sjekket om den ser/er lik som den du mener eventuelt (gjenger etc), settet der fra wolfgang er bra saker også det til lyktene, så det ligger nok ikke å støver selv om det blir en del mer kr en bare addapter..

Den så jo grei ut da, har tenkt på et lykt-kit..

Men, siden den ikke er på lager... Er det noen i Oslo området som selger bakplater og evt. motvekter til bla. Porter Cable 7424?

Kunne tenkt meg å polere Galanten til fatter'n idag, men det spøker vel for det nå....

Eller om noen evt. kunne tenkt seg å selge noen! =)

Takk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er godt mulig jeg kan hjelpe deg der.. Mener jeg har et par slike liggende, men kan ikke garantere noe. Send meg en PM med tlf nummer, så skal du få en hvis jeg har. Er jo viktig å få polert når man har lyst til å polere :rolleyes: Får sjekket dette om en liten stunt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive