Dag/Swissvax

Swissvax Sykkeltrøyer - Bestillingstråd

82 innlegg i emnet

Da har jeg fått litt mer kjøtt på beinet:

Vi får vårt helt unike Swissvax design på trøye og bukse for ca 1300,- inkl mva. Dette er kostpris - vi beregner oss ingen fortjenste på dette prosjektet her.

Det blir skjorte med korte ermer (dessverre med kort glidelås) og buske med seler. Jeg sender avgårde et par bilder fra tråden til Ståles Bilpleielogg, også skal de forandre det som må forandre, rentegne litt og komme tilbake med forslag.

Jeg må bestille opp 20 sett og må derfor nå ha navn på de som vil ha antrekk. Jeg skal sjekke opp med litt andre som kanskje vil ha også, men blir det for få så vil det ikke bli noe i denne omgang. Listen under blir i så måte å regne som bindene.

/Dag :)

1. Dag - 2 sett

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Dag - 2 sett

2. Ole Gunnar - 1 Sett str. XL

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Dag - 2 sett

3. Truls - 2 sett, 1 x S, 1 x M

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mulig å bare kjøpe trøye?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ikke mulig å bare kjøpe trøye?

Skal sjekke det opp!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stopper vi på 6 sett ?

Må opp i 20 for å bli noe av, det må da være flere sykkelister her ?

Dessuten er det et must i garasje kolleksjonen B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stopper vi på 6 sett ?

Må opp i 20 for å bli noe av, det må da være flere sykkelister her ?

Dessuten er det et must i garasje kolleksjonen B)

Det har stoppet litt opp etter mange entusiastiske tilbakemeldinger i diskusjonsfasen.. Jeg antar at Ståle skal ha i og med at han dro i gang dette:) Jeg tror uansett ikke vi klarer 20, men venter på tilbakemelding om vi får på 20..

Helt klart et must ja B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har stoppet litt opp etter mange entusiastiske tilbakemeldinger i diskusjonsfasen.. Jeg antar at Ståle skal ha i og med at han dro i gang dette:) Jeg tror uansett ikke vi klarer 20, men venter på tilbakemelding om vi får på 20..

Helt klart et must ja B)

Hei hei...

Paa ferie her..

fruen vil ha et sett i small

staale vil ha et sett i medium

Oppfordrer alle som har sykkelvenner til proeve aa faa de til aa tegne seg for et sett saa vi faar de 20 paakrevde.

Skal se hva jeg faar til paa den fronten naar jeg er hjemme igjen fra ilseng.......neida bare tulla, spania mente jeg

mulig aa faa et bilde dag ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Dag - 2 sett

4. Øyvind - 1 sett M

5. Challenger - 1 x L

Jeg vingler mellom M og L på skjorter og tar høyde for at det blir noen kaffe og wienerbrød i garasjen gjennom vinteren, så holdes vel skjorta stram i str. L :unsure:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Dag - 2 sett

4. Øyvind - 1 sett M

5. Challenger - 1 x L

6. Ståle 2 sett, 1 x S, 1 x M

Oppe i 9 stk nå, husk at dette her er Limited edt da folkens og at Swissvax er et internasjonalt merke, dette kan være pensjonen deres om 50 år dette her ;) så om du sykler eller ikke så er dette noe som bare stiger i verdi om noen år og gromt å ha liggende hjemme uansett ...

løp og.....snuble, opp igjen, løp så og kjøp ....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke løpe, SYKLE og kjøpe!

Muligens feil sted å spørre, men hva skjer med andre SV effekter? Kommer de snart og? Stickers, banners etc.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plakater og Banners, som kommer første omgang, har estimert levering i månedsskiftet aug-sep. Det har dessverre dradd ut med denne leveringen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne her så flere får den med seg, sykkeltrøye fra swissvax er ikke hverdagskost, så sett dere opp :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er bra Truls:) Om vi ikke får dette til i løpet av en ukes tid, så tror jeg vi skrinlegger og starter på'n igjen sist på vinteren - da er kanskje flere i sykkelmodus - både av medlemmer her og blant andre kontakter:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Dag - 2 sett

4. Øyvind - 1 sett M

5. Challenger - 1 x L

7. Ulf 1 sett, L

8. NeDD 1 sett L

Et lite spørsmål.. Er selv medlem i sykkelklubb og har handlet klær gjennom dem før, og jeg bruker L i trøye og XXX-L i bukse i "deres størrelser".

Hvordan er størrelsene på disse draktene? Ønsker ikke å gå på enn smell med at buksene ikke passer da str. kan være noe rare..

Nope, jeg ser ikke unormal ut, selv om det kanskje høres slik ut på str. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Dag - 2 sett

4. Øyvind - 1 sett M

5. Challenger - 1 x L

7. Ulf 1 sett, L

8. NeDD 1 sett L

Et lite spørsmål.. Er selv medlem i sykkelklubb og har handlet klær gjennom dem før, og jeg bruker L i trøye og XXX-L i bukse i "deres størrelser".

Hvordan er størrelsene på disse draktene? Ønsker ikke å gå på enn smell med at buksene ikke passer da str. kan være noe rare..

Nope, jeg ser ikke unormal ut, selv om det kanskje høres slik ut på str. :P

Mye styrketråkk tenker jeg.. :P

Neida, vi skal få tak i en beskrivelse fra leverandør på dette og legge ut her før endelig bestilling.

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder noe sted??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder noe sted??

Jobber med det, men det er fare for at vi lar denne tråden løpe fram til senvinteren og kjører en endelig bestilling i forkant av sesongen - mars/april feks:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber med det, men det er fare for at vi lar denne tråden løpe fram til senvinteren og kjører en endelig bestilling i forkant av sesongen - mars/april feks:)

God Ide ! :)

Skal sjekke, mulig jeg har et kalas-sett liggende i Large som jeg kan sende til de som spekulerer på størrelsen, så kan de sende det videre...og nestemann videre osv

Tror Large er til folk 180-185 på 77-85 kilo....litt stort til meg på 178cm og 75 kilo ihvertfall

Jeg tror jeg kan selge swissvax trøyer/bukser, men må ha bilde av herligheta før jeg tør å henvende meg.

Ståle

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive