Gå til innhold

garasjepryd


Ståle

Recommended Posts

Ja den skal naturligvis ut å kjøre på godværsdager

- her i molde kan det nok dreie seg om 5-6 dager i året...hehe :)

magefølelsen sier at prisen er ganske feil på akkurat dette objektet, men jeg må få klarlagt hvilke kostnader som ligger i det å

bygge om en Boxter fra boxter til cayman -look.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å finn en bruktbil guide om bilen, de første modellene er behengt med noen problemer som er ganske kostbare å fikse. Bla noe olje lekasjer i motoren.

Ellers er en Porsche i garasjen og på veien aldri feil. :thumbs:

Porsche boxster var nokk den bilen som redda firmaet fra konkurs og jeg mener den er undrevurdert i forhold til 911.

Du får det nesten like moro for halve prisen.

Vil tro at Porsche klubben kan være en god kilde til informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å finn en bruktbil guide om bilen, de første modellene er behengt med noen problemer som er ganske kostbare å fikse. Bla noe olje lekasjer i motoren.

Ellers er en Porsche i garasjen og på veien aldri feil. :thumbs:

Porsche boxster var nokk den bilen som redda firmaet fra konkurs og jeg mener den er undrevurdert i forhold til 911.

Du får det nesten like moro for halve prisen.

Vil tro at Porsche klubben kan være en god kilde til informasjon.

Takk for tips Johnny...

Jeg er i ferd med å opprette dialog.

Blir ikke noe porsche handel på meg uten at autozentrum eller autotuning er tungt inne på gjeldende objekt

Visstnok ikke bare oljelekkkasjer, men også noe kluss med AC har jeg hørt.....

Men fytterakkern bilene tar seg opp med caymanlook B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche blir aldri feil. Skulle jeg hatt en sånn, så hadde jeg nok bare kjørt den på go'værsdager. Grunnen til det at den ser ut i h***ette med taket på :P Min mening ;) Aldri vært noe fan av denne bilen. Men uten tak er den jo Porsche verdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche blir aldri feil. Skulle jeg hatt en sånn, så hadde jeg nok bare kjørt den på go'værsdager. Grunnen til det at den ser ut i h***ette med taket på :P Min mening ;) Aldri vært noe fan av denne bilen. Men uten tak er den jo Porsche verdig :)

Litt enig, derfor jeg tenker boxter med cayman sett..... vil ikke ha noe cab, og boxter med kalesje er nei nei nei nei nei... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayman er jo fett.. Og denne er også fet.. på sitt vis ;D Men klarer ikke helt å venne meg til de rutene "hardtopen".. Lå en hvit en ute også. Den var også litt tøff. En annen ting er at jeg personlig ville gjort noe med interiøret. Men det er en rå bil, uten tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...