Gå til innhold

Autoglym Hd Wax Nye Bilder, Syk Refleksjon!


Roybenz

Recommended Posts

Noen nye bilder og 3 lag med voksen:

Panser:

09052008285.jpg

Bakskjerm

09052008280.jpg

Front fanger

13052008335.jpg

Side

13052008334.jpg

Bakskjerm

13052008332.jpg

Bakskjerm

13052008331.jpg

Tak

13052008330.jpg

Endret av Roybenz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Roybenz

    24

  • Scandicshine.no

    15

  • Colli

    4

  • Larsen-Racing

    4

Nå har jeg prøvd utrolig mange vokser de siste 3 åra! Er den beste voksen jeg har prøvd hittil! Swissvax concorso som jeg hadde 2 lag av tidligere i våres mistet de perfekte dråpene etter 2 vask (brukte swissvax car bath) det har ikke skjedd her enda! Vasker med optimum som jeg kjøpte av deg, som forøvrig er en konge shampoo! Beste hittil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 2 vask ja, dråpene var ikke like runde, høye og perfekte! Noe rart med den linken der, er bare et bilde?

Edit: Så video nå, ser tydelig der at dråpene ikke er perfekte!

Endret av Roybenz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR
Christer sa at den begynte å bli dårlig allerede etter 2-3 uker. Ser bra ut det der Roy :D

Stemmer. Jeg testet jo som kjent HD mot Pinnacle Souveran. HD sheetet og beadet meget bra i begynnelsen, men etter 2-3uker, havnet den på Souveran nivå, og litt dårligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Er bare bilder av busker og trær jo Roy...;)

Ser i allefall bra blankt ut..

føler også at det kan være noe med hva du har under en voks også...kangoon ble jo skikkelig renset og da holdt bla Duragloss lenge, men legges den på en fet eller upreppa flate kan den ha kortere levetid, vet ikke hva du har gjort når du la på, men tipper du renset først eller hadde på swissvak cleaner fluid. at du dekker flaten skikkelig er også viktig uansett voks el sealer, blir det noen helgedager blir den fortere borte..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det ikke blir dårligere på min da, har jo 3 lag også da... men hadde 2 av concorso, og den var betydlig dårligere etter bare 2 vask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte først clay, cf medium (ubrukelig på min lakk da det fortsatt var mye swirls igjen) vanlig cf og 2 lag concorso, så det var gjordt skikkelig, er bare et bevis på at swissvax concorso ikke er bedre enn Autoglym HD!

Endret av Roybenz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ok, da var jobben i allefall gjort skikkelig noe jeg regnet med også...

Men er merkelig at noen får ting til å holde lengere en andre, har vært borti det selv. NXT til Meguiars er et typisk eksempel, noen syntes den holder 2 vask og andre syntes den holder i 4 mndr...skal jo ikke være forskjell på det egentlig, men sikkert en eller annen faktor som spiller inn som gjør det...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Det som er viktigst, som Truls egentlig sier mellom linjene, er at hver og en finner det som funker for seg. Nå har Roy funnet en voks han er strålende fornøyd med og ingenting er jo bedre enn det :) (selv om man nå skal skrubbe rimelig hardt for å vaske bort effekt av Concorso på to vask.. :P)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket forsiktig med swissvax hvite vaskekluten :P Effekten av voksen var ikke borte! Men jeg syntes de perfekte dråpene ble borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Nilsen
NXT til Meguiars er et typisk eksempel, noen syntes den holder 2 vask og andre syntes den holder i 4 mndr...skal jo ikke være forskjell på det egentlig, men sikkert en eller annen faktor som spiller inn som gjør det...

Den andre faktoren du nevner kan også være at det er en gjennomsnittsmann vs. bilpleie-perfeksjonist som har testet samme produkt.

Blank og fin bil du har RoyBenz, den må da være utrolig velstelt! :)

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :D Driver å duller litt med den hver dag hehe... er stor forskjell på gjennomsnittsmannen og perfeksjonisten :P

Skal få tatt flere bilder, men må få tak i et ordentlig kamera først, blir ikke så bra med mobilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen og ren den ble ;)

siden det ikke ble så stor respons på mitt innlegg rundt voks , og det var stor aktivitet her så lurer jeg litt på hvordan Wolfgang Füzion Carnauba Polymer Estate Wax er i forhold til disse?

Clearcoat mener den er samme som Autoglym HD, noen som har erfaringer med Wolfgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Både wolfgang og Autoglym hd voksen er blanding. Samme er 5050 fra Chemical guys! Disse har en tendens til å vare litt lengre og gi bedre sheeting. Men dårligere glød og dybde.

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...