Gå til innhold

Fjesbok?


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Noen her som er med?

Har akkurat regga meg der for å prøve å henge litt med på utviklingen..Så da er det greit å få noen venner der med samme interesse som meg mht bilpleie så det går an å diskutere noe fornuftig der, og ikke bare bleier og blomster osv

kansje et network der med oss bilpleie tomlinger?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som er med?

Har akkurat regga meg der for å prøve å henge litt med på utviklingen..Så da er det greit å få noen venner der med samme interesse som meg mht bilpleie så det går an å diskutere noe fornuftig der, og ikke bare bleier og blomster osv

kansje et network der med oss bilpleie tomlinger?

Ligger ihvertfall en gruppe der for bilpleiefanatikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletta.. eller deaktiverte kontoen for en mnd tid siden jeg, etter å ha lest hva facebook kan gjøre med informasjonen.. Og det at jeg ikke kunne få slette profilen uten å maile med admins var litt med på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Er nok forsiktig jeg også, liker uansett ikke å legge ut bilder av meg selv...Men ville bare se hva det var

Får lete etter denne bilpleie klanen der...he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...