Gå til innhold

Ad|oS sin samling


Ad|oS

Recommended Posts

Da var jeg også bitt av basillen, og det blir stadig mer og mer produkter. Prøver hele tiden å ta meg sammen å ikke bruke så mye penger på dette, men det er ikke så lett. Mener i det minste at jeg begynner å få litt kontroll på dette slik at jeg kanskje kan få tjent litt penger på det også :)

Gikk litt fort da jeg satte frem tingene, så er ikke alt som havnet i riktig gruppe og noe som ble glemt og slikt. Har en også en del MF som ble glemt her, samt en del eldre produkter som jeg ikke tenkte over at jeg hadde...

post-844-1249247313_thumb.jpg

post-844-1249247340_thumb.jpg

post-844-1249247370_thumb.jpg

post-844-1249247391_thumb.jpg

post-844-1249247412_thumb.jpg

post-844-1249247426_thumb.jpg

post-844-1249247446_thumb.jpg

post-844-1249247459_thumb.jpg

post-844-1249247705_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Ad|oS

    37

  • truhaa

    10

  • cotte78

    4

  • carlhaakon

    4

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Å du hellige så mye du har rukket å handle inn allerede.. :o

Skal en være fornuftig mangler du nok ingenting på å få enhver bil speilblank, men her inne finnes ikke "fornuftig" i vokabularet så da sier jeg at det er en grei start på en samling og du finner nok mange flere ting du "trenger" etterhvert.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ai ai ai.... ja dette ser ut som kommer seg.. mye snadder der gitt...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig samling :D Også så mye fint fra CG. :thumbup: Men vær forsiktg med TW wet`n` black, den gjør att dekkene blir brune etter hvert. Heldigvis var det firma bilen jeg testet den på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt før jeg ble medlem her også da, og var vel egentlig bitt av basillen før det også. Uansett, ser jo selv at jeg kanskje har litt mer enn hva kunnskapsnivået tilsvarer, men synes det er bedre å handle mye en gang i blant, i stedet for litt hele tiden. Frakt koster jo tross alt noe det også ;) Gikk kanskje på en liten smell ved sist handel fra CYC hehe

Absolutt ikke nødvendig med 7-8 ulike såper, men kjekt å teste ut litt forskjellig for så å finne en favoritt. Mangler bare DG #901 (regner med jeg bestiller en pakke på 10stk fra statene, så har nok noe for salg) så er såpesamlingen komplett også

Mangler bare en "skikkelig" maskin nå, men skal klare å holde meg til neste år før jeg går over til roterende. Kommer nok før eller siden uansett, men må gjøre et forsøk på å styre meg :)

Ting som står på ønskelisten er selvfølgelig mer Swissvax produkter. Er vanvittig imponert over Pneu, men ikke like imponert over Car Bath. Ikke så god glid når jeg fulgte "oppskriften", men må kanskje bruke litt mer neste gang. Kanskje litt dyr til det :s Ellers har jeg lyst på bakplate med skum (Scholl), og kanskje noe polish med mer cutting (har PO85RD, PO203S og PO85RD 3.02). En DA er vel kanskje ikke det som er best egnet til korrigering uansett ;)

Og forresten, Menzerna pads er vanvittig harde i forhold til f.eks. Meguiars sine. Det endrer selvfølgelig når de blir varme, men fra de er kalde altså...

Er fullt klar over TW sine effekt på dekkene. Det er en av de eldre produktene mine. Går i Pneu på egen bil, og MG Endurance (vannflaska) og MG All Season Dressing på andre sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stående applaus for uhemmet kjøpelyst på svært gode produkter.... :D

Får du ikke bilen i mint condition nå, så nytter det ikke å klage på produktene....

Herlig å se at vi er mange som er minst like ivrige på samlinga som detailinga....hehe.

Takk for flotte og fristende produktbilder

mvh ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er nok litt ustyrsfreak ja. Men fint å ha noe å velge i også. Bilt Hamber (gruppekjøpet) er forresten på vei det også, så har jeg en skikkelig bra avfetting til motorrom og dekkvask :)

Er også litt av den typen som bruker penger når jeg har dem, og bruker jeg dem til bilpleieprodukter får jeg hvertfall noe igjen for dem i forhold til bare å sløse dem bort. Finnes jo også mange hobbyer som er verre enn detailing (selv om jeg ikke ser på meg selv som en ekte detailer enda)

Forresten, er en grunn til at jeg ikke har bilde av alt sammen samlet. Tør ikke helt det, for da kommer jeg til å se hvor mye det faktisk har blitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • 2 weeks later...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj :P

Men ja, kom en pakke i dag, og kom en for noen dager siden. Og regner med det kommer enda en pakke om noen få dager hehe Skal se om jeg får ordnet noen bilder i løpet av morgendagen. Gallon er ikke feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde som lovet:

post-844-1251048124,57_thumb.jpg

Duragloss #902

Chemical Guys Microfibre Revjunator

Scholl balplate

Scholl ull

Litt pensler

(og ikke tilstede: CG New Car Scent)

Er spent på å prøve ull for første gang. Særlig med tanke på at det er på en DA maskin hehe

CG New Car Scent luktet egentlig veldig likt som CG Leather Scent. Hadde forventet en større forskjell i lukta, men var "skuffende" likt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...