Gå til innhold

maling + tulletebil kjøring = ikke bra


S-Stian

Recommended Posts

  • 3 months later...

Uff da! :shocking2:

Jeg opplevde det samme en gang med bil til svigermor :eek:

Historien er at jeg hadde vært og kjøpt 40 liter rød husmaling. Nesten hjemme løper det en katt over veien rett foran bilen, og vips 20 liter rød husmaling i bagasjerommet. Det ble ny bagasjeroms matte. Etterpå har jeg ALLTID sikret all last i bilen.

Lykke til med clean up. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØyvindBraaten

Har ikke lest over hele tråden her, men har du prøvd å ha i noen korker med salmiak i rensemaskina? Evt, litt tjærefjerner? Noe av det vi bruker her i alle fall for å fjerne slike flekker. Har noen varebiler fra malemestre inne som trenger et nytt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også bruke citrus spray fra 3m. denne har jeg brukt selv på plast med flekker som sitter som bare det på det på dørpaneler. Ikke lagt noen merker igjen for meg i hvert fall. Løsner opp veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hva man får til Med Sauberman(rengjøringsmiddel fra Max Wax) og en neggelbørste fra Jordan. Så lenge malinga er vann basert bør det ikke være noe problem og få den bort.

På seter ville jeg også brukt Sauberman og rensemaskin. En god regel er å prøve med milde kjemikaler før man begyner med sterke løremiddler. de kan ofte gjøre mye skade.

Har også god erfaring med å bruke håndrens fra 3M på malingsflekker,men her skal man være forsiktig,for den kan ta farge.

Endret av Shine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...