Gå til innhold

Innvendig rens av taktrekk og gulvtrekk...!


r_style

Recommended Posts

Drar og henter meg en 97 mod VOLVO 945 til uka, dette er en bil som har gått som servicebil for Volvo Maskin AS (rep av gravemaskiner, entrepenør-kjøretøy etc) så bilen bærer preg av dette!

Takk trekket er noe av det mest møkkete jeg har sett, og det samme gjelder gulvtrekket, blanding av grus, olje, litt diesel osv, så denne trenger VIRKELIG en rens...

Jeg har lite renseprodukter til interiør liggende, men har div børster og redskap for skrubbing, men hva er det som anbefales for evt slike jobber og hvilke fremgangsmåter?

En mulighet er å ta ut gulvtrekket og steame dette med avfetting og varmt vann med HT, men er ikke helt sikker på hvor jeg skal begynne her!

Alle TIPS/FORSLAG taes imot med stor takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Ville egentlig prøvd å finne noen som leier ut rensemaskiner alla Foma MIMO. Ellers kommer du til å ha en he..... jobb forran deg med kost ;) Men ellers vil nok f.eks CG Green Clean ta en god del på overflaten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å leige en rensemaskin, sjukt hvor mye den drar ut jeg rensa teppet og settene i min bil og det ble sjukt bra ;) Brukte CG Green clean.

Taket er det bare å spraye på med Green clean og bruke mikrofiber klut? Jeg gjorde det ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • Forhandlere
Bernhard

Fordelen her med å bruke en rensemaskin er at man får sugd møkka skikkelig ut av tekstilen og ikke "gnidd" den inn som man gjør med mf og Green Clean. Man får fjernet litt av det som ligger på toppen av overflaten, men ikke noe dypere enn det..

En rensemaskin er praktisk såvel i bil som i huset da den gjør skikkelig rent etter seg.. Jeg demonstrerte litt for kursdeltagerne i helgen som var og det ble ganske mange store øyne da de så hvor mye møkk som kom ut av seter som så forholdsvis rene ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...