Gå til innhold

Litt Bilder Fra Glare Resultater På Min 2007 E Klasse


Roybenz

Recommended Posts

Hehe! Måtte jo det når glare ikke tar ripene! :D Dessuten så tror jeg menzerna og glare sine "ripefjærnere" har samme smøremiddel? Virker hvertfall sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Ble jo veldig bra det der ;) skikkelig wet look.

Ser ut som glare fungerer bra som Sealer, men er ikke så god til å fjerne riper, da den bare fyller. Det blir aldri så bra som å fjerne ripene på den skikkelige måten. Glare burde slutte å selge produktene som ripe fjerner og bare selge Glare som en Sealer etter bruk av Feks Menzerna. :P

Kan tenkte meg folkene snur seg etter bilen din nå? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg er kjemilaborant så såpass vet jeg ikke skjer :D Fikk denne tilbake fra glare i sta :

Det er ikke sjeldent at et produkt reagerer med et annet, helt avhengig av hva som er er hovedmiddelet i Menzerna, er det vannbasert som jeg tror det er så skal det ikke være noe problem. Det du uansett bør gjøre er å avfette etter at du har brukt Menzerna og før du bruker Glare - sørg for at du får vekk avfetteren skikkelig også. Vi gjør dette hele tiden med 3M, Farecla og Menzerna - bruker de som rubber, avfetter, rengjør og går videre med Glare.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si man blir litt forvirra ja! :D Jeg fikk jo ikke av ripene med noen av glare produktene, så da ble den heller en sealer, spennende å se hvor lenge den holder da! Virker som et veldig hardt lag hvertfall, tørket støv av den i går (swissvax car duster) og det ble ikke noen striper av det! Sto i sola å testa før jeg dro over hele bilen ;)

Edit:

Må bare legge til at den støvkosten er et must! Kommer til å bli brukt mye! Bare å dra over 2-3 ganger om dagen alltid støvfri bil :D Nå kjører jeg veldig mye så bilen blir jo støvete støtt...

Endret av Roybenz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius.horten

Har et panser med litt swirls og småriper jeg skal inn og teste glare på til helgen så får se om det blir bra. Kommer da også til å sammenligne enten med MG20 sealer eller et par lag med en bedre voks.

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahahahahahaha! Vi har produkter som skal gjøre jobben bedre enn alle andre, og på en helt annen måte, men vi bruker likevel Menzerna, 3M ++ før vi kan bruke våre egne produkter. Fin start på dagen dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...