Gå til innhold

Råd om behandling av ny Enyaq

Recommended Posts

Vulkanen

Hei! 

Jeg får levert en ny Skoda Enyaq iv80 Black Magic Perle Metallic fra Albjerk Bil i Drammen.

1) Jeg trenger råd om hva som er lurt å gjøre med bilen nå når den er ny. Regner med å ha bilen i ca fem år og kjøre ca 15-20.000 km per år i Oslo og omegn. Er det lurt å kjøre lakkforsegling på den? Ser Albjerk tilbyr Kenelon kjeramisk lakkforsegling. Er det i så fall et bra alternativ? Tenker det kan være greit å la de gjøre det før jeg henter ut bilen.

2) Satser på å levere inn bilen for vask ca en gang per måned og trenger tips på noen som er bra i området Ensjø/Helsfyr. 

Takknemlig for alle gode råd fra dere som kan dette. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ALFRED
9.5.2021 - 19.44, Vulkanen skrev:

Hei! 

Jeg får levert en ny Skoda Enyaq iv80 Black Magic Perle Metallic fra Albjerk Bil i Drammen.

1) Jeg trenger råd om hva som er lurt å gjøre med bilen nå når den er ny. Regner med å ha bilen i ca fem år og kjøre ca 15-20.000 km per år i Oslo og omegn. Er det lurt å kjøre lakkforsegling på den? Ser Albjerk tilbyr Kenelon kjeramisk lakkforsegling. Er det i så fall et bra alternativ? Tenker det kan være greit å la de gjøre det før jeg henter ut bilen.

2) Satser på å levere inn bilen for vask ca en gang per måned og trenger tips på noen som er bra i området Ensjø/Helsfyr. 

Takknemlig for alle gode råd fra dere som kan dette. 

Sikkert grei nok den Kenelon behandling som dei tilbyr, men vedlikehold vask greier du fint sjøl. 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vulkanen
2 timer siden, ALFRED skrev:

Sikkert grei nok den Kenelon behandling som dei tilbyr, men vedlikehold vask greier du fint sjøl. 

Takk. Kommer sikkert til å kjøre egen vask en gang i blant, men bor ikke slik at det er enkelt å vaske, så blir nok å levere inn jevnlig. 🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...