Gå til innhold

Lakkrens/rubbing av lakk med nedfall fra trær.

Recommended Posts

brolle

Hei, håper noen kan gi litt tips om hva jeg kan gjøre for å få vekk noen spor etter nedfall fra trær som det sto lagret under. Har forsøkt med alle mulige "white spirit"-aktige produkter som Prickbort og diverse men jeg antar det må rubbes med maskin eller noe for å få det bort. Lakken på bilen er eller helt ok så omlakkering er ikke aktuellt. Så er det noen som har tips til hva man kan gjøre og også hvilke produkter som er egnet så hadde det vært helt supert :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, brolle skrev:

Hei, håper noen kan gi litt tips om hva jeg kan gjøre for å få vekk noen spor etter nedfall fra trær som det sto lagret under. Har forsøkt med alle mulige "white spirit"-aktige produkter som Prickbort og diverse men jeg antar det må rubbes med maskin eller noe for å få det bort. Lakken på bilen er eller helt ok så omlakkering er ikke aktuellt. Så er det noen som har tips til hva man kan gjøre og også hvilke produkter som er egnet så hadde det vært helt supert :-)

AutoGlym Super Adhesive Remover :)

Bilpleie ansvarlig merkeforhandler Mitsubishi og Hyundai

CarPro Certified Professional Detailer

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset

Løses også bra opp med sitrusrens eller andre sitronprodukter, unntatt sitronbrus da :) spray på, vent ett minutt og tørk av. Gjenta ett par ganger, så får du bort alt.

• Liker 1

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...