Gå til innhold

Tac system Shinee Wax


BN

Recommended Posts

Tacsystem Shinee Wax er helt rå! Glansen og glattheten er ekstrem på den :) La den på en Volvo forrige lørdag, og den er fortsatt like glatt og fin. Den er litt som Beadmaker, men mye lenger holdbarhet har jeg inntrykk av. Beadmaker er jo (satt litt på spissen) borte dagen etter...

Tacsystem er nok absolutt mitt nye favoritt merke, og gleder meg til å teste mystic bubble og tire coat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre at du også(Ramm) liker shinee wax. Må være den råeste quick detaileren på markedet. Jeg har prøvd mystic bubble såpa og den var veldig bra. God glid. I tillegg kom den på 3 plass i en test av forensic detailing 😀.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BN skrev:

Kjekt å høre at du også(Ramm) liker shinee wax. Må være den råeste quick detaileren på markedet. Jeg har prøvd mystic bubble såpa og den var veldig bra. God glid. I tillegg kom den på 3 plass i en test av forensic detailing 😀.

Hehe ja, det kan godt hende! Tenkte å gjøre en test av flere sealants, slik som beadmaker, shinee wax, Wowos crystal sealant og litt hardvokser og se på holdbarheten, glans og brukervennlighet mot hverandre. Tenkte å lage en megatest med alle beskyttelses produktene jeg har :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacsystem Norge
26.4.2021 - 14.51, Ramm skrev:

Hehe ja, det kan godt hende! Tenkte å gjøre en test av flere sealants, slik som beadmaker, shinee wax, Wowos crystal sealant og litt hardvokser og se på holdbarheten, glans og brukervennlighet mot hverandre. Tenkte å lage en megatest med alle beskyttelses produktene jeg har :P

Blir spennende å følge med på test Ramm🙂.

 

Martin.K

Kundeservice Tacsystem Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacsystem Norge
26.4.2021 - 11.16, BN skrev:

Kjekt å høre at du også(Ramm) liker shinee wax. Må være den råeste quick detaileren på markedet. Jeg har prøvd mystic bubble såpa og den var veldig bra. God glid. I tillegg kom den på 3 plass i en test av forensic detailing 😀.

Hyggelig å lese at du er fornøyd BN😊. Trodde egentlig at mange hadde flyktet til disse facebook gruppene🤔. Skjønner at vi som forhandler må følge med litt mer her inne😅

Martin.K

Kundeservice Tacsystem Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en del på youtube videoer i det siste og ser tac system sine produkter får veldig mye positiv omtale på ganske mange produkter. Må være gøy for deg som eneste selger i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, BN skrev:

Har sett en del på youtube videoer i det siste og ser tac system sine produkter får veldig mye positiv omtale på ganske mange produkter. Må være gøy for deg som eneste selger i Norge. 

Kan også varmt anbefale mikrofiberklutene til Tacsystem, hvis du ikke har prøvd de enda. Veldig gode og myke kluter (400gsm 70/30), laget i Korea med kvalitets mikrofiber.

Sammenlignet de litt med The Rag Company Edgeless 500, og tross prisen på sistnevnte så kommer jeg kun til å kjøpe Tacsystem kluter fremover. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacsystem Norge
20 timer siden, BN skrev:

Har sett en del på youtube videoer i det siste og ser tac system sine produkter får veldig mye positiv omtale på ganske mange produkter. Må være gøy for deg som eneste selger i Norge. 

Flotte produkter ja, og ikke minst til en fornuftig pris🙂. Som offisiell norsk importør og distributør får vi en del henvendelser, så det vil nok i løpet av våren komme flere forhandlere.

Kos deg med bilvasken BN😊

Martin.K

Kundeservice Tacsystem Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...