Gå til innhold

beste varebil til tja... 25 000 kr pluss minus..

Recommended Posts

Jonny bedrifts..

Hei, dere...

Har endelig bestemt meg får å gå til innkjøp av ny varebil, litt gjerrig budsjett bare.. 25 000

Ser per nå for meg 

Peugeot Partner / Citroen Berlingo og VW Caddy... 

Noen her som anbefaler andre biler av lik størrelse, eller har noe stygt å si om nevnte biler? Annet jeg bør være obs på enn at de er EU OK neste to år...? For eksempel noen årsmodeller som har mer problemer enn andre, osv..? 

Tenkte også på Ford transit i starten men leste her på forumet at mange opplevde problemer med dem...

Mvh

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jonny bedrifts..

Hei, ser nå at dette kanskje er helt feil forum å spør om hjelp om dette om. Leste istad, og fikk inntrykk av de fleste her er over gjennomsnittet interessert i biler, tenkte derfor dette var plassen å spørre. Men om denne tråden ikke passer inn, kjøper jeg den, og det er isåfall bare for moderatorer å slette. 

Mvh. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hans k

eit tips..ikkje ford. har kjørt det i min forge jobb. og denne koster no vist nok 40 000 kr i året i rep. er no ca 9 år gammel. det er er ein ford transit alså.

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...