Gå til innhold

Skinnkrem som gjør skinnet blankt (!)

Recommended Posts

Skulebollen

Hei! Litt spesiell forespørsel, men i motsetning til alle andre som vil ha matt skinn vil jeg ha blankt 😅 

Grunnen er at jeg har en 635csi med nyopptrekte fremstoler som er mye mattere enn mine originale bakstoler fra 1980. 

Har både SW, Coch sin Ls krem, og colourlock sin Shield ( ikke testet enda ) nå. Men disse skal jo gjøre skinnet som "nytt" derav matt og fint. 

Er der noen produkter som gjør det mer blankt? Er svarte seter

Lenke til innlegg
Del på andre sider
trogha

Med Gloss corrector matt på baksetene og/eller Gloss corrector shiny på forsetene burde du i teorien klare å lande på ca. samme finish til slutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skulebollen

Aldri hørt om 🤔 Noen med erfaring ang. Den? Hvordan er holdbarhet? Siden man bruker den i flere lag til det blir riktig glans

Lenke til innlegg
Del på andre sider
_Makki_
23.3.2021 - 20.40, Skulebollen skrev:

Hei! Litt spesiell forespørsel, men i motsetning til alle andre som vil ha matt skinn vil jeg ha blankt 😅 

Grunnen er at jeg har en 635csi med nyopptrekte fremstoler som er mye mattere enn mine originale bakstoler fra 1980. 

Har både SW, Coch sin Ls krem, og colourlock sin Shield ( ikke testet enda ) nå. Men disse skal jo gjøre skinnet som "nytt" derav matt og fint. 

Er der noen produkter som gjør det mer blankt? Er svarte seter

Hvis de nye fremstolene er trekt med ekte skinn så kan du bruke Colourlock Elephant Leather Preserver på de uten at produktet tørkes av til slutt.

https://colourlock.no/produkt/colourlock-elephant-leather-preserver

Endret av _Makki_
  • Liker 1

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skulebollen

Er 100% ekte originalt Bmw skinn 😊 Har 2-3 slike fra SW kit, kunne kanskje prøvd det først.. Men det blir vel vanskelig og få dette helt jevnt fordelt? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
e30 tic

Dersom du tar ut baksete ryggen å ser hvordan det var ifra nytt på baksiden av ryggen så kan du prøve å matche det. Jeg tror det "rette" ligger i mellom blanke bak seter og ny trekte fram stoler om du skjønner.

Rens baksetene med Strong cleaner og børste i flere omganger, så kan du bruke leather preserver forran det er den samme som følger med i SV kit'et om du har det, så kan du dra opp glans med den på fram stoler.

E30 Turbo 

E34 Bi turbo bruksbil

BMW 2002 Turbo under restaurering

http://facebook.com/GusdalsCarCare

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skulebollen

Har SV kitet, bakseter er renset. Elefantfettet som følger med SWkitet, hvordan påføre denne for og få det jevnt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...