Gå til innhold

Drømmebil i hus, men trenger kjærlighet: AMG GLC 63s


Dokk

Recommended Posts

Heihei. Har drømmebilen stående utenfor, men skulle gjerne funnet en entusiast som kunne hjulpet meg med å få den shinet opp. Den trenger noe lakkfiks og ønsker "markedets råeste coating"; en hard og blank coating som gjør bilen så enkel som mulig å vedlikeholde. 

 

Er egentlig stor fan av å polere biler, men ønsker pga. tilgjengelig tid og livssituasjon å finne noen som kan hjelpe meg med en skikkelig coating. 

 

Håper å finne noen her som synes det er gøy med bil, har litt tid til overs for tiden og kunne tenkt seg og hjulpet meg :) Haster ikke, viktigere med kvalitet enn at jobben blir gjort kjapt. Er så klart betalt oppdrag, men pris er så klart avgjørende (å gjøre det via et firma koster alt mellom 10 og 20 lapper avhengig av tiden de legger i det)

 

Bor i Oslo, men kan levere bilen i "Oslo og omegn" 

 

Mvh

Dokk

 

 

 

Endret av Dokk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den prisen du har fått er hos et seriøst firma, som legger en skikkelig coating så hadde jeg gått for dette, da det er en rettferdig pris. Du har kjøpt en premium bil, vil ha toppklasse coating, og en kvalitetsjobb, da bør du forvente å betale en "veiledendes" pris for dette 🙂

 

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene er fra seriøse firmaer de - i Oslo havner man fort opp mot øvre del av intervallet, men får det ned mot 10’ om jeg kjører et lite stykke ut :) 

 

Mulig jeg bare burde gå for den beste prisen jeg har fått, men fikk tips om å legge ut jobben her da en bekjent mente det kunne være «hobby-entusiaster» som kunne tenke seg å ta jobben og gi «mer kjærlighet for samme pris» sammenlignet med kommersielle aktører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Dokk skrev:

Prisene er fra seriøse firmaer de - i Oslo havner man fort opp mot øvre del av intervallet, men får det ned mot 10’ om jeg kjører et lite stykke ut :)

 

Mulig jeg bare burde gå for den beste prisen jeg har fått, men fikk tips om å legge ut jobben her da en bekjent mente det kunne være «hobby-entusiaster» som kunne tenke seg å ta jobben og gi «mer kjærlighet for samme pris» sammenlignet med kommersielle aktører. 

Ja, det er flere dyktige entusiaster her inne, som nok kan være behjelpelig, å gi deg litt ekstra for samme pris 🙂

 

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkfiks = ripekorrigering/fjerne «swirls», noen steinsprut, og generell «slitasje». 
 

De fleste som ser bilen mener jo den er strøken, men ser man nærmere etter er den dessverre langt i fra det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy
8 timer siden, Dokk skrev:

Solved.

 

Så bra, da håper jeg du blir fornøyd, å legg gjerne ut bilder av resultat her etterpå.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...