Gå til innhold

Oppfordring til våre sammarbeidspartnere


Petter

Recommended Posts

Petter

En oppfordring til samarbeidspartene og å informere her inne på forumet og ferier og lengre tid som dere er fraværede fra DCN. Det ønskes også at beskjed om at dere ikke er tilgjengelig på e-post/PM hvis det går over mange dager som er planlagt. Noen av dere er kjmpefinke til dette, imens andre har forbedringspotensiale på dette punktet. Det gjør en Produktavhengig`s værdag mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Viktig tema.....

Stemmer i her jeg Petter.. setter denne som sticky :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar
En oppfordring til samarbeidspartene og å informere her inne på forumet og ferier og lengre tid som dere er fraværede fra DCN. Det ønskes også at beskjed om at dere ikke er tilgjengelig på e-post/PM hvis det går over mange dager som er planlagt. Noen av dere er kjmpefinke til dette, imens andre har forbedringspotensiale på dette punktet. Det gjør en Produktavhengig`s værdag mye bedre!

"harrrruuuu en femmer til litt polish, eller?!?" Vi får vel bare opprette gruppen DSA (Detailing Shopaholics Anonymous).

Endret av Brynjar
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"harrrruuuu en femmer til litt polish, eller?!?" Vi får vel bare opprette gruppen DSA (Detailing Shopaholics Anonymous).

Haha..KOonge

Kan ikke drive med pushing 49 uker i året.....og så brått stoppe i 3 uker, tærer på en avhengig slikt, og

man skal heller ikke se bort ifra overdose idet nye produkter blir tilgjengelige over ferien :lol:

Det er spesielt frustrerende for meg at Dag ligger et eller annet sted å drikker paraplydrinker, i stedet for å gi meg tommel opp på produksjonsstart av de feteste sykkeltrøyene verden kommer til å se.........

Dette kommer til å bli dyrt for mange av dere......:)

Endret av smellycat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng Petter!

Skulle egentlig lage en egen tråd om dette, men da henger jeg meg på denne:

Vi har "ferielukket" webshopen for to uker fremover, men kan skaffe mye til veie selv om lageret er feriestengt.. send PM eller epost, svar får du uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

smooth Kazzper, kan sikkert legge det under egen post i egen godkjemi tråd slik at alle seg det..

:) :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

NEEEEEIIIIIIIIII, man kan ikke ferielukke webshoppen, men man kan skrive at varer ikke blir sendt ut før......... slik som Dag har gjort det..

Truls, det er din feil etter at du klistret den videoen om 3M's lens restoration......#"¤%%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

he he, tomlepung. men har du DEN kazzzper eller når er den i butikken? og vi VET du er i DK.......he he, ferie? hva er det?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.dk var faktisk bare noen dager, har pakket varer og sendt ut til den store gullmedalje i dag :)

I dag bærer det 67 grader nord, men som nevnt tidligere kan mye fikses likevel B)

3M Lens restoration kit ligger ikke inne hos 3M Norge, men jeg kan sjekke om det kan skaffes hvis mange nok er interessert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

nok

truls

he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

gar

a

tert

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEIIIIIIIIII, man kan ikke ferielukke webshoppen, men man kan skrive at varer ikke blir sendt ut før......... slik som Dag har gjort det..

Hehe, det var faktisk den opprinnelige planen ;)

Men dessverre er det mange som handler der som kommer dit via linker, og da ikke til forside/info/nyheter, og hvem er det vel som leser betingelser/leveringstid når de bestiller på nett? Så da ble det dessverre bare et enkelt, men drepende klikk på en knapp her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

skuffet..... med t..... du er nok ikke den værste du Kazzper, skaff meg Tone så er denne sake biff, blåser i om du må gi blåklokker rundtomkring, klær med blod på vet du at jeg erstatter såfremt det ikke er ditt blod....

Fa#n Petter, vi baller til tråden din, må rydde her i morgen

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter
.dk var faktisk bare noen dager, har pakket varer og sendt ut til den store gullmedalje i dag :)

I dag bærer det 67 grader nord, men som nevnt tidligere kan mye fikses likevel B)

3M Lens restoration kit ligger ikke inne hos 3M Norge, men jeg kan sjekke om det kan skaffes hvis mange nok er interessert..

Får balle til litt jeg også....

Er du fra Rognen????? Så deg ikke i serien!!! Har showet på DVD, så nå skal jeg lete etter kazzper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 years later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...