Gå til innhold

Tørke bil etter rens

Prodetailer

Recommended Posts

Om sommeren kan man bare la bilen stå med åpne dører. Om vinteren er det trolig mest effektivt om man har en luftavfukter som man kan sette inn i bilen. Sjekk at du har riktig temperatur i bilen, noen luftavfuktere funker ikke under 10 grader. 
Alternativt kan man sette inn en varmevifte og la dørene stå på gløtt...minst 24 timer..

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Prodetailer

hvilke luftavfukter behøver man? Slike elektriske eller slike som en fyller med pulver og står i små beholdere?

Har en liten snedden byggtørker som jeg nok kan benytte bare en plasserer den på et godt sted.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man behøver elektrisk. Pulver/krystaller har jeg dårlig erfaring av. Du kan evt leie på Maxbo / Obs bygg. Jeg leide en byggtørker en gang da sameiet hatt lekkasje i et garasje. Jeg har selv en Meaco DD8L i garasjen min som jeg bruker til mye...

Liten snedden byggtørker funker sikkert fint det. Prøv det til å begynne med...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du renser interiøret med rensemaskin/våtsuger så du får sugd opp mest mulig vann blir det fort tørt. Setter en varmevifte i bilen med alle dører såvidt på gløtt slik at det blir fort varmt i bilen og fukten får slippe ut, da er det tørt på 1 time eller 2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...