Prodetailer 0 Skrevet 30 November, 2020 Rapporter Share Skrevet 30 November, 2020 Har kjøpt en 125 med 15 kast poleringsmaskin. Må jeg også kjøpe en mindre maskin for de mindre områdene eller vil denne fungere overalt? Hva er alternativet evt? Gjøre resten for hånd? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
olav framvik 220 Skrevet 1 Desember, 2020 Rapporter Share Skrevet 1 Desember, 2020 Du må absolutt ikke ha 2 maskiner. Jeg har 6. Spøk til side, hvis du ikke polerer mye klarer du deg med 1. Du kan ta vanskelige steder for hånd, men det tar tid og blir tungvint hvis det skjer ofte. 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Prodetailer 0 Skrevet 1 Desember, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1 Desember, 2020 Hvilke maskin kan anbefales som nr to? Jeg har rupes lhr15es med 125 skive. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tommy 6 627 Skrevet 1 Desember, 2020 Rapporter Share Skrevet 1 Desember, 2020 Rupes Nano, eller Lhr75e. Det pleier å ligge noen pent brukte nano til salgs på finn for ca 5000.- Siter Tommy TOMMY'S CAR SPA FOUNDERSWISSVAX CERTIFIED DETAILER SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR DCN APPROVED DETAILER 2017 RUPES AMBASSADOR RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR Tommy's CAR SPA (facebook) Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.