Gå til innhold

Shine av varehenger


Ole Gunnar

Recommended Posts

Ole Gunnar

Ferien pågår og jeg har noen dager hjemme for å ordne div forefallende.

Var og hentet ny henger, en Brenderup 3205 S på morningen i dag.

Planen var å dra hjem å shine den. Hadde Truha's trillebår i minnet ;)

Hadde valgt den billigste hengeren med 10" hjul da planen var å skifte ut disse. På hjemveien svingte jeg innom den lokale dekkforhandleren og etter litt om og men hadde han en hjulpakke til Opel Tigra med BM felger med 195/50*15 liggende som ikke var blitt hentet. Disse hjulene var plutselig mine :D .

Så bar det rett hjem for å prøve litt produkter.

IMG_2762.jpg

IMG_2763.jpg

Valget ble tilslutt dette:

Henger:

* CG Metal Shine

* SV Shield

Felger:

* SV Cleaning Fluid Pro

* SV Autobahn

Dekk:

* SV Wheel Brush

* SV Pneu

IMG_2764.jpg

IMG_2765.jpg

IMG_2766.jpg

IMG_2768.jpg

IMG_2769.jpg

Kjørte CG Metal Shine vha Flex'en på sort pute selv om dette ikke står på flasken. Det fungerte imidlertid utmerket.

Alti i alt ble reultatet meget bra og jeg ser fram til å ha en lettstelt henger som kan skylles med mild såpe og vann i lang tid fremover. :D

Endret av Ole Gunnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar
Tøft Ole Gunnar, den gjør seg ikke bort bak A5èn den der. :D

Har lik henger selv, hva ga du for trekket og hvilken boltsirkel er det på hjulene.?

Trekket inngikk i et pakketilbud til nye hengere sammen med nesehjul. Denne pakken ga jeg 395.- for. Derfor vet jeg ikke pris på trekket løst.

Hjulene mener jeg har boltsirkel 4*100 - var egentlig bestilt til en Opel Tigra. Kompatibel på senterhull også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tøft!! :D Har igrunn rista litt på hodet av de "tullingene" som maskinpolerer trillebåra, legger dyr voks på kjøleskapet eller shiner kjøkkenvasken.. men etter å ha maskinpolert gravemaskina på jobb er jeg vel stempla som "tulling" jeg også! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Må bare si det.. For en SINNSYK bil du har!

Det er tøft!! :D Har igrunn rista litt på hodet av de "tullingene" som maskinpolerer trillebåra, legger dyr voks på kjøleskapet eller shiner kjøkkenvasken.. men etter å ha maskinpolert gravemaskina på jobb er jeg vel stempla som "tulling" jeg også! :lol:

HEI! Jeg har testa litt på trillebåra, og shina hele kjøkkenvasken. Synd jeg ikke har de bildene ute på internett lenger ;/ For den ble veldig blank :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott jobb... Da regner jeg med du tar nye klubbvognen når den kommer ;)

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar
Herlig, O-G! Ble litt inspirert nå, tror jaggu jeg må sjekke boltsirkelen på hengeren min også :D

Tror Mølla dekk har 2 hjul til liggende fra det samme settet :-)

Flott jobb... Da regner jeg med du tar nye klubbvognen når den kommer ;)

Dugnad da i så fall ;)

Lenge siden siste innlegg på forumet nå skoTner. Hyggelig å se at det er liv. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montert LED-pærer i hengeren da? ;)

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

he he, godt å se det er flere av oss da :)

ble strøkent dette her Ole Gunnar, blir "historier" rundt bålet av slikt ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...