Gå til innhold

Varighet på Clay Klut


tp

Recommended Posts

Ble plutselig litt nysgjerrig på andres erfaring og formening angående "varigheten" på Clay Klut? 
Noen som har noen generelle inputs? 

 

 

Jeg stod nettopp i sted med den ene clay kluten i hånden, hvor jeg begynte å tenke på når den faktisk ble kjøpt og tatt i bruk (noe som begynner å bli noen år siden 😅)

Så da kan jeg jo samtidig spørre hva dere mener om Clay Kluten som er i bruk, og evt når den bør/skal få gå ut i pensjon? 😆

119137245_361809008174823_5822709951120702344_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si meg missfornøyd med holdbarheten, da den kluten til høyre som er avbildet over er flere år gammel og har blitt brukt X antall ganger 😀
Men finner det allikevel noe merkverdig at den skulle holde såååå lenge at jeg aldri får tatt i bruk den andre jeg har 😅🙈
Bruker som deg kun clay når bilen skal poleres, hvor det for min del går det mest på det at clay fjerner det meste og at man da risikerer å kjøre rundt med en ubeskyttet bil om den ikke behandles etter å ha brukt clay 🤨🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas Winter

Samme her - har en clay-svamp som har holdt i årevis. Ikke sett behov for å bytte enda :) Men jeg bruker også en ny, fin clay-klump til visse ting. Så har jeg også et helt "fresh" alternativ. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...