Gå til innhold

Dyre mikrofiberpads, verdt det?


Volvogal

Recommended Posts

Hei, jeg kjøpte noen billige mikrofiberpads fra padking (bilpleiekongen). Skulle polere enn BMW x5 med hard lakk. Syntes ikke de gjorde noe særlig.

 

Har kikket på å kjøpe noen fra rupes hos bilnerden, de er en god del dyrere, men er det verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas Winter
10 timer siden, Volvogal skrev:

 

Hei, jeg kjøpte noen billige mikrofiberpads fra padking (bilpleiekongen). Skulle polere enn BMW x5 med hard lakk. Syntes ikke de gjorde noe særlig.

 

Har kikket på å kjøpe noen fra rupes hos bilnerden, de er en god del dyrere, men er det verdt det?

 

Jepp, vel verdt pengene. Du har de lenge om du tar godt vare på de og vasker med pad cleaner etter bruk. Mine er opp mot 3 år gamle og er i god form. Sprayer "Poorboy's World Tornado Pad Cleaner", lar det virke litt, så skylle/kna i varmt vann. 

 

Bruk også pad-børste ofte når du polerer. Evt trykkluft om du har, som er enda bedre og kjappere. Og kanskje helst å foretrekke på microfiber. Kjør heller ikke putene for lenge/for varme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...