Gå til innhold

Alternativ til Rupes iBrid


FrodeAa

Recommended Posts

Hei, er det noen som har testa alternativ til Rupes iBrid? Eg synest prisen på den er veldig stiv og lurer på om det finnes et billigere alternativ som fungerer bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FrodeAa skrev:

Hei, er det noen som har testa alternativ til Rupes iBrid? Eg synest prisen på den er veldig stiv og lurer på om det finnes et billigere alternativ som fungerer bra?

Liquide Elements A1000 er et fint alternativ! Den er kraftigere enn Rupes Ibrid og 1/3 av prisen. Har A1000 selv, og må si den imponerer. Kommer til i de minste krokene og er helt ok effektiv. Dette er jo «svake» maskiner, så må nok ha litt lenger kjøretid. Du kan også bytte utkast på denne (roterende, 3mm og 12mm). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Eventuell så ser jeg stadig at det ligger pent brukte Rupes Nano maskiner til salgs på finn, for ca 5000.-

(maskinen heter Rupes Nano, Ibrid er bare navnet på batteriteknologien 😉 )

  • Liker 2

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liquide Elements A1000 er akkurat det jeg ser etter!! Det blir å bestille en slik umiddelbart, takk for hjelp. Hvilke puter bør jeg bestille med? Er det 40mm som er passe til desse maskinene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, FrodeAa skrev:

Liquide Elements A1000 er akkurat det jeg ser etter!! Det blir å bestille en slik umiddelbart, takk for hjelp. Hvilke puter bør jeg bestille med? Er det 40mm som er passe til desse maskinene?

Ja, mener det er 40mm. Sitter vel en 38mm bakplate på denne! Eneste minus med A1000 er at du ikke kan bytte bakplate, slik du kan på Nano.

Endret av Ramm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Liquid elements er helt grei til enkel hobbybruk. Den er mye tyngre en Nano, å så har den 90gr vinkel til bakplaten, slik at når man holder rundt den, så slår du ofte knokene nedi panelet, dette slipper du med Nano, som er laget med 87gr vinkel, slik at du holder maskinen litt skrått.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tommy skrev:

Liquid elements er helt grei til enkel hobbybruk. Den er mye tyngre en Nano, å så har den 90gr vinkel til bakplaten, slik at når man holder rundt den, så slår du ofte knokene nedi panelet, dette slipper du med Nano, som er laget med 87gr vinkel, slik at du holder maskinen litt skrått.

Det har jeg faktisk ikke opplevd før. Hva pris og effektivitet angår, vil jeg absolutt anbefale LE A1000. Er ikke alltid det dyreste er best 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy
55 minutter siden, Ramm skrev:

Det har jeg faktisk ikke opplevd før. Hva pris og effektivitet angår, vil jeg absolutt anbefale LE A1000. Er ikke alltid det dyreste er best 😊

Nei, er ikke alltid dyrest er best, men som oftest så får mand det man betaler for.å som sakt, LE er en fin maskin til hobbybruk, men for en som driver på heltid, så er Nano å anbefale.

  • Liker 2

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...