Gå til innhold

Fikk ei dør i siden på bilen.


Sander B.

Recommended Posts

Sander B.

Hei! 
litt usikker på om dette er riktig plass og spørre, men prøver likevel.

 

Bilen sto parkert idag og «nabo bilen» var uoppmerksom og slang bildøren inn i min bil. 
 

Takket være sentry mode ble alt filmet og jeg har både ansikt, hendelsen og skiltnummeret til bilen vedkommende. (Han stakk av)

 

Da jeg så episoden gikk jeg ut får å se etter skade, men finner ingen bulk eller synlig skade på min bil. Litt usikker på klarlakken ettersom jeg ikke er noe lakk ekspert. Kan det ha forekomme en skade som som jeg ikke har oppfattet eller har jeg vært «heldig»?
 

Litt usikker på om jeg skal gidde å ta kontakt og alt det styret hvis det egentlig ikke er noe å reparere.

 

Takk for svar på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk en lommelykt når du inspiserer området så vil du trolig se striper i lakken der døren har slått inni. Har til gode at slike hendelser ikke gir merker. Mulig du bør ta en vask av bilen først. Om ikke annet burde vedkommende vært hengt etter pungen i 3 uker som prinsipp. Få ting provoserer meg mer enn akkurat slike saker.

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klykken
13 timer siden, Sander B. skrev:

Hei! 
litt usikker på om dette er riktig plass og spørre, men prøver likevel.

 

Bilen sto parkert idag og «nabo bilen» var uoppmerksom og slang bildøren inn i min bil. 
 

Takket være sentry mode ble alt filmet og jeg har både ansikt, hendelsen og skiltnummeret til bilen vedkommende. (Han stakk av)

 

Da jeg så episoden gikk jeg ut får å se etter skade, men finner ingen bulk eller synlig skade på min bil. Litt usikker på klarlakken ettersom jeg ikke er noe lakk ekspert. Kan det ha forekomme en skade som som jeg ikke har oppfattet eller har jeg vært «heldig»?
 

Litt usikker på om jeg skal gidde å ta kontakt og alt det styret hvis det egentlig ikke er noe å reparere.

 

Takk for svar på forhånd.

Hvor holder du til? Noen kan sikkert se om det er potensielle skader sammen med deg. Få en "klassifisert" vurdering altså, før du kontakter vedkommende. Evt kontakter du vedkommende og sier at du har alt på film, samt at du skal få vurdert skaden av fagfolk før du eventuelt tar det videre. 

 

Som Conkey sier er det garantert merker etter dette, da det blir merker av den minste ting. Det er ofte nok å ta på lakken så har du merker...

Endret av Klykken

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander B.
54 minutter siden, Klykken skrev:

Hvor holder du til? Noen kan sikkert se om det er potensielle skader sammen med deg. Få en "klassifisert" vurdering altså, før du kontakter vedkommende. Evt kontakter du vedkommende og sier at du har alt på film, samt at du skal få vurdert skaden av fagfolk før du eventuelt tar det videre. 

 

Som Conkey sier er det garantert merker etter dette, da det blir merker av den minste ting. Det er ofte nok å ta på lakken så har du merker...

Holder til i Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask og tørk bilen (eller den aktuelle døren/området) og inspiser med lykt i forskjellige vinkler. Hvis du ikke umiddelbart har sett verken bulk eller riper er det veldig sannsynlig at det du evt. finner når du inspiserer med lykt lar seg fjerne med polering. Personlig hadde jeg nok uansett (av prinsipp) tatt kontakt med vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...