Jump to content
Sign in to follow this  
Sander B.

Fikk ei dør i siden på bilen.

Recommended Posts

Sander B.

Hei! 
litt usikker på om dette er riktig plass og spørre, men prøver likevel.

Bilen sto parkert idag og «nabo bilen» var uoppmerksom og slang bildøren inn i min bil. 

Takket være sentry mode ble alt filmet og jeg har både ansikt, hendelsen og skiltnummeret til bilen vedkommende. (Han stakk av)

Da jeg så episoden gikk jeg ut får å se etter skade, men finner ingen bulk eller synlig skade på min bil. Litt usikker på klarlakken ettersom jeg ikke er noe lakk ekspert. Kan det ha forekomme en skade som som jeg ikke har oppfattet eller har jeg vært «heldig»?

Litt usikker på om jeg skal gidde å ta kontakt og alt det styret hvis det egentlig ikke er noe å reparere.

Takk for svar på forhånd.

Conkey

Bruk en lommelykt når du inspiserer området så vil du trolig se striper i lakken der døren har slått inni. Har til gode at slike hendelser ikke gir merker. Mulig du bør ta en vask av bilen først. Om ikke annet burde vedkommende vært hengt etter pungen i 3 uker som prinsipp. Få ting provoserer meg mer enn akkurat slike saker.

Klykken
13 timer siden, Sander B. skrev:

Hei! 
litt usikker på om dette er riktig plass og spørre, men prøver likevel.

Bilen sto parkert idag og «nabo bilen» var uoppmerksom og slang bildøren inn i min bil. 

Takket være sentry mode ble alt filmet og jeg har både ansikt, hendelsen og skiltnummeret til bilen vedkommende. (Han stakk av)

Da jeg så episoden gikk jeg ut får å se etter skade, men finner ingen bulk eller synlig skade på min bil. Litt usikker på klarlakken ettersom jeg ikke er noe lakk ekspert. Kan det ha forekomme en skade som som jeg ikke har oppfattet eller har jeg vært «heldig»?

Litt usikker på om jeg skal gidde å ta kontakt og alt det styret hvis det egentlig ikke er noe å reparere.

Takk for svar på forhånd.

Hvor holder du til? Noen kan sikkert se om det er potensielle skader sammen med deg. Få en "klassifisert" vurdering altså, før du kontakter vedkommende. Evt kontakter du vedkommende og sier at du har alt på film, samt at du skal få vurdert skaden av fagfolk før du eventuelt tar det videre. 

Som Conkey sier er det garantert merker etter dette, da det blir merker av den minste ting. Det er ofte nok å ta på lakken så har du merker...

Edited by Klykken

Sander B.
54 minutter siden, Klykken skrev:

Hvor holder du til? Noen kan sikkert se om det er potensielle skader sammen med deg. Få en "klassifisert" vurdering altså, før du kontakter vedkommende. Evt kontakter du vedkommende og sier at du har alt på film, samt at du skal få vurdert skaden av fagfolk før du eventuelt tar det videre. 

Som Conkey sier er det garantert merker etter dette, da det blir merker av den minste ting. Det er ofte nok å ta på lakken så har du merker...

Holder til i Kristiansand.

trogha

Vask og tørk bilen (eller den aktuelle døren/området) og inspiser med lykt i forskjellige vinkler. Hvis du ikke umiddelbart har sett verken bulk eller riper er det veldig sannsynlig at det du evt. finner når du inspiserer med lykt lar seg fjerne med polering. Personlig hadde jeg nok uansett (av prinsipp) tatt kontakt med vedkommende.