Gå til innhold

Kjøpe nybegynner poleringsmaskin


Magnus1

Recommended Posts

Hei

 

Har så vidt startet med bilpleie, og har sett behovet for en poleringsmaskin (DA).

Har lest meg opp her inne, og kommet fram til at en DAS 6 Pro ikke hadde vært en dum maskin. Noen som har tips om hvor jeg kan få tak i en slik eller tilsvarende modell? Selges de nye et sted, eller er det kun finn.no jeg må følge med på? Noen som eventuelt har en liggende de vil selge?

 


https://bilnerden.no/north-detailing-sda-8-900-w-oscillerende-poleringsmaskin er dette samme maskin som DAS 6?

Endret av Magnus1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har en DAS 6 Pro selv, har ikke voldsomt med erfaring men jeg er fornøyd så langt, skal til med den nå straks igjen. Jeg kjøpte fra Clean your car i England. https://www.cleanyourcar.co.uk/das-6-pro-dual-action-polisher

Merk at de trekker av mva i kassen og så må du betale dette ved import. De har mange fraktmuligheter, så avhengig av hva du skal bestille er det ikke alltid verste alternativet selv når man plusser på mva. I tillegg er en del av produktene der en del billigere enn noen norske butikker. Anbefaler å planelegge litt og bestille alt du trenger i samme slengen isåfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Andreas Winter skrev:

Kan iallefall anbefale maskinene fra Bilnerden/North Detailing. Kjøpte en Pda 15 for 2-3 år siden, og den er fortsatt som ny. 

Har sett på disse også, og er kanskje like greit for å slippe dyr frakt +mva.

 

1 time siden, Riccird1 skrev:

Carwise til rundt 1000-lappen på feks bilxtra er 99% das6pro. Denne har fungert godt for meg. Har prøvd das6pro også, og den var helt lik på vibrasjoner etc

Takk for svar, har sett på denne typen også. De er vel bare 710 watt, men det holder kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riccird1
1 time siden, Magnus1 skrev:

Har sett på disse også, og er kanskje like greit for å slippe dyr frakt +mva.

 

Takk for svar, har sett på denne typen også. De er vel bare 710 watt, men det holder kanskje? 

Det holder fint, jeg har tatt 5 biler med den uten problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kristian skrev:

Hvis du følger med på kjøp og salg her på forumet vil det dukke opp en brukt om ikke lenge.

Har fulgt med de siste ukene, men fortsetter å følge med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian
1 time siden, Magnus1 skrev:

Har fulgt med de siste ukene, men fortsetter å følge med ;)

Da dukket det plutselig opp en for salg 🙂

Endret av Kristian
skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22.6.2020 - 11.11, Andreas Winter skrev:

Kan iallefall anbefale maskinene fra Bilnerden/North Detailing. Kjøpte en Pda 15 for 2-3 år siden, og den er fortsatt som ny. 

Vet du forresten om det er mulig å få kjøpt en annen bakplate til PDA 15? Skulle gjerne hatt mulighet til å ha en på 75mm, til trange og vanskelige områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas Winter

Da tror jeg du bør gå for en egen, mindre maskin. 15 kan kjøre ett hakk større plate, men ikke mindre såvidt jeg har sett. Jeg er for øvrig veldig fornøyd med Rupes Mini 75.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...