Gå til innhold

Beding Meguiars 26 Hi tech yellow wax


cotte78

Recommended Posts

cotte78

Måtte bare ta bilder av bilen i regnværet. Det er en liten mnd. siden voksen ble lagt på. Den er i ettertid vasket med Meguiars NXT car wash.

Det var artig og se hvordan vannet preller av, er det rart man blir hekta på bilpleie?

post-869-1247250369_thumb.jpg

post-869-1247250397_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cotte78
Meguiars Fan

Er dere #26-boys ? Koslig gammel voks det. Brukte den mye på nybiler en stund. Og har brukt den på litt diverse i ettertid. Beader godt og blir rimelig "våt" på rette fargen :D Noen dårlige/gode erfaringer ?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cotte78

Jeg synes voksen er ok og påføre, men noe hard og få av, krever litt jobbing. Men den beskytter tydeligvis lakken bra og det er noen ganger viktigere enn bling faktoren. Gleder meg til og prøve Meg 21 lakkforsegling til vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cotte78

Ja, jeg har en tendens til og smøre på for mye voks, har forlite trening enda. Men det er en artig hobby. Takker for tips. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Har den i flytende versjon, det er den voksen jeg har brukt som er best på sort bil, helt fantastisk! Den er veldig lett og bruke og gir "tight beads", eneste som jeg ikke er helt fortrolig med er holdbarheten, MEN skal sies at jeg ikke har fått testet det ut helt skikkelig enda, kommer nok kansje en tråd med MG#26 nå snart ;)

Men tror ikke den slår MG#16 med tanke på holdbarhet, men her er ett bilde med 1/2xMG#26

DSC00635.jpg

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cotte78

Jeg har hørt att holdbarheten kanskje ikke er den beste på denne voksen, det var derfor jeg ble så overasket av att vannet prellet av. Selv etter en vask med sterk såpe. Voksen er også relativt billig i forhold til andre vokser. Det er hvertfall over 300 gram i boksen, hvis man ikke smører på for tykt så har man denne leeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt voksen i fast form. Veldig fornøyd med den. Syns den har hatt god holdbarhet. Kunne heller ikke se nevneverdig forskjell på denne og CG Enzyme som er langt dyrere. Ikke på på min bil iallefall. La de voksene på panseret (halve panseret med MG #26 og halve med Enzyme). Utrolig mye for pengene her. Syns kanskje at MG #26 hadde et ørlite overtak faktisk med hensyn til glans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...