Gå til innhold

Fusso toppet med PA Famous?

Stigespillet

Recommended Posts

Stigespillet

Hei, jeg tenkte jeg skulle forhøre meg med forsamlingen.

Jeg har tidligere lagt Polishangel Master sealant som jeg har toppet med PA Famous og vært godt fornøyd med denne komboen, sommer som vinter. Nå er det en stund siden sist jeg brukte denne komboen som LSP, har forsøkt meg på en del andre produkter de siste årene. Jeg tenkte meg tilbake til PA Famous på PA MS og bestilt både, men PA MS har ikke vært å oppdrive av Scandicshine (bestilte i november). Jeg er blitt usikker på om jeg i det hele tatt trenger MS i bunn eller kan erstatte denne med feks fusso. (Har ikke prvød fusso før, kun lest om den). Famousen har jeg fått tak i og gleder meg til å legge uansett. Hva tenker dere om å benytte Fusso under Famous? Eller tror dere det holder godt med Famous alene som LSP, sommer som vinter (har ikke lagt denne alene før)? 

Skal uansett bli godt med en skikkelig vårshine, og sommer og sol nå (forhåpentligvis ikke langt unna Trøndelag). Ønsker dere en nydelig vår!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normalt sett har det ingenting for seg å legge 2 like eller forskjellige produkter "oppå" hverandre, i enkelte tilfeller kan man ende opp med dårligere resultat. Jeg kan garantere deg at det du evt. legger oppå fusso i beste fall går rett i kluten eller "tuller" med egenskapene til Fusso.

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...