Forhandlere Bernhard 2 381 Skrevet 25 Mars, 2020 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 25 Mars, 2020 Da er det på tide med en liten utlodding, for hver ordre i nettbutikk eller over disk fra i dag, onsdag 25/3-20 kl 13.30, selveste vaffeldafen, så får du 1 lodd pr 500,- på bestillingen din.Dvs at du om du handler for 1000,- så får du 2 lodd. Loddene sendes med i pakken din når du bestiller.Frakt medregnes ikke i beløpet du handler for. Vinner blir trukket langfredag 10/4, tidspunkt kommer jeg tilbake til. Jeg har hatt en runde med mine leverandører og Kamikaze Collection Norway har fått hostet opp en flott premie. Og premien er følgende: 1 stk Kamikaze Collection Infinity Wax. Kamikaze Collection Infinity Wax gir, ved korrekt påføring og vedlikehold, beskyttelse i 18-36 måneder.Ekstremt enkel i bruk og gir en dyp glans. Denne har en veilpris på: 1899,- Ekspertisen finner du hos BAS-Shop. www.bas-shop.no Lykke til og jeg blir glad om dere deler. 3 Siter Facebook: Brynildsen Autospa Hjemmeside: Brynildsen Autospa Hjemmeside: BAS-ShopAudi RS6 Ducati 1199 Panigale S Audi Q7 S-line BMW 318D Ferrari 360 Modena BMW E92 320D Lemansblau Audi A8 D3 4.2 Quattro Audi A4 B7 Granatrød Audi RS4 Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.