Gå til innhold

Brynjar's samling


Brynjar

Recommended Posts

Brynjar

Får vel våge meg ut med mine produkter også.. Greit å samle det et sted så har klarer jeg kanskje å holde oversikt selv.....

Fra siste levering fra AG

DSC_0608.jpg

DSC_0614.jpg

Kampanje

DSC_0774.jpg

DSC_0801.jpg

DSC_0853.jpg

DSC_0860.jpg

IMG_1530.jpg

IMG_1522.jpg

Etter en liten runde på Megs Spa

DSC_0363.jpg

2-2.jpg

IMG_1300.jpg

LSP bagen

DSC_0642.jpg

En ordre på AG for halvtannet år siden.

5-1.jpg6bilpleie-1.jpg

Makita'en

30polish.jpg

Siste tilskudd i SV - familien

DSC_0331.jpg

Ser at det er endel som mangler dokumentasjon, men i tillegg til det over:

- En haug av ass.pads

- MG våtslipe papir i alle grit

- Div lamper

- Ass. utvalg av trykksprøyter

- Chip repair kits

- Bøtter med gritguard

- 3M 9micron sliper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

O du hellige.. :blink:

Tror du får fikse deg hemmelig adresse snart Brynjar, men når jeg tenker meg om så står det vel kanskje trygt nok som de gjør... ;)

Rå samling!

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar
For en samling!! :o Veldig sjalu på den LSP bagen (innholdet!) :P

ikke mange på forumet som har 3m sungun heller tror jeg? ;)

Nei, men den var verdt alle de $ jeg betalte for den.

O du hellige.. :blink:

Tror du får fikse deg hemmelig adresse snart Brynjar, men når jeg tenker meg om så står det vel kanskje trygt nok som de gjør... ;)

Rå samling!

Burde være mulig å få blanke biler med dette utstyret ja... Ser at posten melder om nye familiemedlemmer fra Lillehammer i morgen:-)

Står nok trygt ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bankhvelv? Eller har du omvendt "panic room" du oppbevarer de i? ;) Er det like stor forskjell på 3m sungun og brinkerman som prisen tilsier? Regner med du har testet begge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar
bankhvelv? Eller har du omvendt "panic room" du oppbevarer de i? ;) Er det like stor forskjell på 3m sungun og brinkerman som prisen tilsier? Regner med du har testet begge? :)

Nei, ikke testet brinkermannen, man antar at den er lik andre halogen lykter i samme prisklasse, med det mener at jeg at du må jobbe med litt teknikk og vinkle lyset på riktig måte for å se defektene... Når du trykker inn knappen på 3M'en så skjønner du at dette er noe spesielt. Viften som kjøler pæren fortsetter å gå etter at du har skrudd den av for å kjøle. Med 3M'en så trenger du ikke så mye teknikk, er som å få direkte sollys på panelene.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cotte78
Nei, ikke testet brinkermannen, man antar at den er lik andre halogen lykter i samme prisklasse, med det mener at jeg at du må jobbe med litt teknikk og vinkle lyset på riktig måte for å se defektene... Når du trykker inn knappen på 3M'en så skjønner du at dette er noe spesielt. Viften som kjøler pæren fortsetter å gå etter at du har skrudd den av for å kjøle. Med 3M'en så trenger du ikke så mye teknikk, er som å få direkte sollys på panelene.

Skjønner :)

Virker jo som en veldig bra og effektiv lampe :)

Også ganske kul for "gadgetfreaks" som meg :P Elsker tekniske ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke røre sammen en liten mix av alle voksene og legge på et panser eller noe å teste? ;) Hadde vert gøy å se ^^ Imponert over samlingen din! Håper å kunne komme på samme nivå en dag, og fortsatt ha dama i behold! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar
kan du ikke røre sammen en liten mix av alle voksene og legge på et panser eller noe å teste? ;) Hadde vert gøy å se ^^ Imponert over samlingen din! Håper å kunne komme på samme nivå en dag, og fortsatt ha dama i behold! :)

Det kan jeg få til. Må bare finne et passende offer som ikke har noe mot å få et panser med et rutemønster over et halvt års tid. Blir jo nødt til å polere opp med tape hvis man skal klare å skille skikkelig hvis jeg skal bruke alle voksene vel og merke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Vakker samling dette her Brynjar, godt å se at samurai voksen er i samlingen også :)

sun-gun og PTG er tips fra meg om noen skal handle noe til meg til Jul ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Flott samling :) Mye bra polerprodukter, og ikke minst voksprodukter :)

og ja, stor forskjell på Brinkman og SunGun, må jobbe en del for å få frem defekter med brinkman, det kan være skummelt, har gått på en smell to ganger.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det.. Kjenner du eiern?

Ligger på første siden i loggen min:-)

http://www.detailersclub.no/forum/index.ph...t=0&start=0

Oi se der ja, har ikke sett bildene. Ble strøkent! Og så jeg som hadde gledet meg til å detaile den a gitt.. Kjenner eieren veldig godt, "sølvet" har stått i garasjen min i hele vinter. :)

IMG_6656.JPG

Endret av Torby

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...