Audi S3 8P 0 Skrevet 21 Mars, 2020 Rapporter Share Skrevet 21 Mars, 2020 (endret) Hei. Har en rød Audi s3 2007, som jeg skal ta en vårpuss på. Har tenkt å bruke Scholl S1 med blå rupes microfiberpad på områder med noen små riper og merker, tenkte så å gå over hele bilen med scholl S20 black og gul hex pad fra CG, deretter tenkte jeg et finsteg med scholl s30+ og oransje scholl pad. Så blir det en wipe down, før jeg avslutter med CG black night glaze og topper med et par lag swissvax concorso. Bruker en Rupes lar 21 da maskin, samt en liten shinemate roterende til små områder og evt. vanskelige riper. Høres dette ut som en bra oppskrift, eller er det andre produkter/puter som man får bedre resultat og glans/dybde med? Takker for alle innspill Endret 21 Mars, 2020 av Audi S3 8P Supplering av info Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere Bernhard 2 381 Skrevet 21 Mars, 2020 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 21 Mars, 2020 Dropp Night Glaze før voks, voksen holder lengre uten.. Siter Facebook: Brynildsen Autospa Hjemmeside: Brynildsen Autospa Hjemmeside: BAS-ShopAudi RS6 Ducati 1199 Panigale S Audi Q7 S-line BMW 318D Ferrari 360 Modena BMW E92 320D Lemansblau Audi A8 D3 4.2 Quattro Audi A4 B7 Granatrød Audi RS4 Lenke til innlegg Del på andre sider
Audi S3 8P 0 Skrevet 21 Mars, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21 Mars, 2020 Ok.. Ble anbefalt det for å få en dypere og bedre glans, men da kan jeg hoppe over det da Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.