Gå til innhold

Plassering av Techlift S7 i kort garasje..hjelp :)


Friskey

Recommended Posts

Hei! 

 

Ny på forumet..har jo sett litt på flotte detailer jobber som er gjort innimellom for tips osv da:)

Menne jeg skal bygge garasje med eget hobbyverksted i bakkant av garasjen og drømmer om løftebukk og finner lite hjelp med og google....

 

Målene innvendig blir 590cm i lengde retning og 550cm i bredde..bredde kan justeres noe da dette er veggen som skiller mellom bruksgarasje og verksted..

 

Har laget en mal av plater og har landet på at fra der hvor port kommer til senter av bukk blir 280cm..  SENTER av rommet i lengde er 295cm.. da ser det ut som jeg kan jobbe foran bil og på sidene..Har noen en tilsvarende garasje å saksebukk som kan gi meg målene sine fra senter av bukk til port??

 

Forhandler sier jeg kan rygge bil inn om det er mer praktisk på bil som tilsier at jeg må det for å få løftet den og få plass foran..

 

Ifølge techlift skal den delen av løftebordet som kan trekkes ut i lengde retning plasseres i bilens retning (forover) tenker jo selv at det er rart da som regel bilene har mest vekt foran ...?

 

Har prøvd 6biler oppe på malen og har tenkt at jeg har funnet en bra plassering men blir usikker.. blir jo en utrolig kostbar feil og gjøre om jeg plasserer den feil..

 

Håper på raskt svar da jeg egentlig bare venter på gravemaskin og fører nå som skulle allerede ha vert her...

Hilsen Vegard

 

 

Bilde viser hvordan det blir inne i hobby verkstedet som skal bli i bakkant.. altså langs den boden som er der..

Har markert opp 60cm på hver side til skap og arbeidsbenk på gammel såle som skal rives...

fb6b379a-5fde-48fd-86c6-556a67c9d0ec?auth=Zg4I5vFeQz6FKjdKB-3gBgIkTRFW1OSKErgcE0gr&key=KVEz-WDMsj&client_v=1.0.2319.0&area=1280&share=3011030d-b92e-4ee3-8e78-7fd6a56ca009

 

 

 

 

 

Skal bli sånn vis det forklarer bedre..

c0cc823f-97b2-42f3-947f-b09cd9a4bed2?auth=Zg4I5vFeQz6FKjdKB-3gBgIkTRFW1OSKErgcE0gr&key=KVEz-WDMsj&client_v=1.0.2319.0&area=1280&share=3011030d-b92e-4ee3-8e78-7fd6a56ca009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...