Gå til innhold

Pads


Janko

Recommended Posts

Hei..

har ligganes en biltema roterende maskin.. tenkte kanskje man sku prøve den.. men har itje pads... kan man bruke noe av di her to? snakk om påføring av #21

Turtle

Clas Mener di har disse i en større utgave..

E det vært ett forsøk?

Heller ska eg bare gå før DA tohoders me cylo pads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sonaxpadsene som clas ohlson selger synes jeg er gode. Prisen er jo også bra.

Mekonomen skaffer alle sortene av sonaxpadsene, altså grovere og finere cut. Den oransje paden er vel polishpad, men kan etter min mening brukes til til både grovere og finere arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#21 er vel voks/sealer, hvis jeg ikke er helt på villspor?

Isåfall ser jeg ingen/liten vits i å legge på den med maskin, da den like greit (og enklere) kan legges på for hånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#21 er vel voks/sealer, hvis jeg ikke er helt på villspor?

Isåfall ser jeg ingen/liten vits i å legge på den med maskin, da den like greit (og enklere) kan legges på for hånd :)

stemmer det... Er vell det att det gjør jobben lettere ved å legge den med maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Jobben går egentlig like fort for hånd synes jeg... Blir mindre søl av det, samt at jeg vil tro du bruker mindre produkt for hånd!

X2

LSP er håndarbeid :D

Men hvis du skal påføre LSP med maskin er det veldig viktig at du bruker finishing pad`s uten noe som helst cut, bruker du for grov pute risikerer du at den lager spor/merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...