Gå til innhold

e39 lister inv


Reodor

Recommended Posts

Jeg lakkerte mine for noen uker siden.

Bilen min er sølv, og jeg hadde sorte lister. Det ble rimelig bra. Jeg var bekymret for at det skulle bli harry, men det ble det ikke.

Lister i bilens farge var visstnok org. ekstrautstyr også, om jeg ikke tar helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk vel an å få som individual oppsett ja :) Hvordan var det å lakke området rundt girstanga da? Går det an å demontere delen som har listenes farge, fra oppbevaringsrommet og koppholderområdet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk vel an å få som individual oppsett ja :) Hvordan var det å lakke området rundt girstanga da? Går det an å demontere delen som har listenes farge, fra oppbevaringsrommet og koppholderområdet? :)

Du bare popper klipsene som holder girposen, så kommer det frem to skruer.

Så popper du nødblinken, og finner en skrue til. Så åpner du midtkonsollen, løfter ut skålen, og vips, to skruer til. Da skal den kunne løftes greit av. Problemet er at du ikke får av det lille vippelokket. Det du trykker på for å åpne. Men det er bare til å være nøye med maskeringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar folkens,, jeg tenkte å lakkere i bilens farge. :D

med samme vi er inne på dør trekk åsen er det med høytaler bytte i dørene må trekket av da eller er det kun vippe av denne også???

Endret av Reodor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar folkens,, jeg tenkte å lakkere i bilens farge. :D

med samme vi er inne på dør trekk åsen er det med høytaler bytte i dørene må trekket av da eller er det kun vippe av denne også???

Da må trekket av. Det er ikke så mye hokus pokus. Det er en skrue i dørhåndtaket, og en i luftekanalen når du åpner døren. Når de er ute, er det bare klips igjen. Du må også vippe ut vindusheisen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...