Gå til innhold

Biltema garasjeinnredning


Nickname

Recommended Posts

  • 5 weeks later...
AndreasLie

tok en titt på dette igår og ble ikke kjempe imponert. Benkeplata er veldig smal og det hele virket litt skranglete. Det vil nok tåle bra å stå i en garasje og kanskje best i en som ikke er så lang og med dårlig plass. Jeg har 8m lengde i min og vil ha en benk med god dybde, så da blir det nok å se på noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Punisher

Kjøper heller skap til nesten halve prisen hos Jula og folierer disse røde om jeg ønsker. Det med benkeplata er likt på Garage15, og lite brukervennlig. Man må fore ut med noen klosser i bakkant og kjøpe benkeplate på feks IKEA og montere istedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var aldri meningen at tråden skulle om handle om Jula og Garage15 sine innredninger, tenkte bare at Biltema sin kunne være et godt alternativ til en rimelig pris også er dem  tilgjengelighet for de fleste. Ikke at det spiller noen rolle.. men derfor har jeg ikke fortalt tidligere at jeg har 3 skap og benkplate fra jula som jeg kjøpte i mars 2019. Da betalte jeg 1399 pr stk skap med 2 dører og 1299kr for 204 cm benkplaten og frakt var 999,-. Så totalt ble dette 6495kr. Jeg kjøpte disse for di jeg ville ha mere benk plass og fordi jeg ønsket å få mine rensemaskin vekk fra gulvet. Da disse tok mye plass å man kan jo ikke akkurat stable disse oppå hverandre. Kvaliteten er.. ja hva skal jeg si...helt okay.:) Men det er som @The Punishersier jævlig irriterende med glippen i bak kant. Så har dem gått over med sprayboks og sprayet på maling i en mørkere farge hvor dem har hatt på for lite, meste av dette var innvendig men også på utsiden men fikk plassert disse slik at det nesten er usynlig:blink: Også er det krom listen eller dørhåndtaket om du vill, disse er løse...:wacko: Men alt i alt jeg fikk dekket mine behov, så jeg er totalt sett fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt noen av disse innredningene i min fremtidige garasje, men det som jeg syns er litt kjedelig er at det er bare 40cm dybde på de.

Er dette stort sett standardmål på innredninger?

Jeg skal begynne å tegne garasje i vinter, og jeg har egentlig planlagt med 60cm dybde.

Man får jo bedre arbeidsplass på benken, og mye mer plass i skuffene..

Garasjen blir stor og dyr, så det er klart jeg vil spare der man kan spare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...