Gå til innhold

Finne korrekt farge til skinn interiør


///Jacobsen

Recommended Posts

///Jacobsen

Hei!

Har en BMW E39 og Z3 som trenger litt farge på skinn interiøret.

Gikk til innkjøp av Colourlock Steeringwheel kit med standard svart farge og prøvde meg på rattet i Z3'n, da dette var blitt så slitt at noe måtte gjøres. 

Litt feil farge i forhold til setene, men det ga en veldig fin matt svart finish. Rattet var mer blankt og 'glatt' originalt.

Kunne dog tenkt meg å funnet helt korrekt farge. Iallefall i 5-serien. Vil ikke ha fargeforskjell på setene der om jeg skal farge noe av det.

Ser folk skriver at man skal finne fargekode på skinn under setene. 

Under baksetet i 5 serien var denne lappen. Er fargen på skinnet GU90655? Får ikke noe treff på dette noen plass. Nedenfor står det Anthrazit Schaumf. 

Kan det da stemme at fargen er Anthrazit svart?

https://colourlock.no/fargekart/fargekart-produktvisning/?color_brandId=2731

Eller er det noen som vet om en annen måte man enkelt kan finne korrekt farge til skinninteriør?

 

 

Skinn.jpg

Mercedes Benz W211

Suzuki GSXR1000 K7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Sitat

Har du forsøkt å søke på VIN? Her f. eks https://www.mdecoder.com/ - Da får man opp et felt med farge på interiør.

 

  • Liker 1

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///Jacobsen
3.10.2019 - 7.50, Storefot / Tommy skrev:

 

 

Har googlet og prøvd flere slike uten hell - men den virket!

Takk skal du ha :thumbs:

  • Liker 1

Mercedes Benz W211

Suzuki GSXR1000 K7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
23 timer siden, ///Jacobsen skrev:

 

Har googlet og prøvd flere slike uten hell - men den virket!

Takk skal du ha :thumbs:

Bra!

 

Lurer dog på hvordan jeg klarte å putte min egen kommentar inni et tomt sitat... Jaja

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...