Gå til innhold

Alexander's 2010 VW Polo Highline 1,4 DSG (SOLGT)


alexanderst

Recommended Posts

alexanderst

April 2020 - Vårklargjøring og hjulskift, med montering av nytt stasj. 

 

Ved vårens shine ble utført et forsøk på "å nulstille" bilen så godt det lot seg gjøre. Fjerning av vaskeriper og RDS etter tidligere maskinvask med 3-stegs polering og tilhørende detaljarbeid dertil ble utført. I tillegg ble det gjort noen oppgraderinger for å sette litt personlig preg på den trofaste, litt trauste men interessante helgebilen min. 

 

Pleie utvendig:

 

- DCN-vask med avfettinger, børster, clay, felgvask, motorvask og understellsvask.  

- Rubbing av lakk med Menzerna 300 og WAXD heavy compound.

- Polering med WAXD medium compound.

- Finpolering med WAXD finish.

- Maskinpolering av ruter utvendig med Menzerna 300 heavy compound.

- Polering med drill og spesialrondell under dørhåndtak. 

- Fusso voks på alt av innvendig og utvendig karrosseri. 

- RainX ruteforsegling på ruter.

- Rensing og forsegling av all utvendig plastik.

- Detaljarbeid på plastikk i motorrom.

- Voksing av sommer og vinterhjul.

- CG VRP dressing på utvendig plastik og dekksider.

 

Endringer utvendig:

 

- Emblemfjerning

- Montering av "sidespoilere" på bakruten

- Handlet nye sommerfelger (orig. fra facelift) 

- Montert nytt 3. bremselys på bakluken

- Ettermontert LED-baklykter fra facelift

- Nye kjennemerker i metall

- Fjernet skiltramme foran 

 

Innvendig shine og endringer:

 

- Innstegslister i chrome montert

- R-line pedaler

- Støvsuging og vask av interiør

- Stoffrens av seter og tekstilmatter

- Rutevask

- A/C-rens og skumrens i dyser

- Skinnrens og forsegling av ratt og girspak

- CG silk shine på all innvendig plastik

 

Bilder fra vask og polering 

 

Utgangspunktet! 

 

IMG_2133.jpg

 

Vaskeremedier klar for å møte lakken. 

 

IMG_2128.jpg

 

Sonax er en god kandidat i bøtta.

 

IMG_2129.jpg

 

Flunke ny høytrykkspyler. Den forrige K5'en holdt i 8 år. Gode spylere. 

 

IMG_2130.jpg

 

Disse poleringsmidlene ble brukt sammen med Scholl-puter og Marita roterende samt Flex DA

 

IMG_2141.jpg

 

Maskering er viktig. 

 

IMG_2142.jpg

 

Emblemfjerning med fiskesnøre og rens. 

 

IMG_2199.jpg

 

IMG_2202.jpg

 

Våtslip.

 

IMG_2204.jpg

 

Etter noen timer bak poleringsmaskinen.

 

IMG_2251.jpg

 

50/50 bilder etter grovpolering.

 

1. runde grovsteg.

 

IMG_2163.jpg

 

2. runde grovsteg.

 

IMG_2162.jpg

 

Etter 3. runde grovsteg og mellomsteg. Det ble kjørt totalt 5 steg med maskin på bilen. 

 

IMG_2160.jpg

 

Førerdør med RDS før. 

 

IMG_2169.jpg

 

IMG_2168.jpg

 

Førerdør med RDS etter 3 runder grovsteg.

 

IMG_2182.jpg

 

RDS etter 3 runde grovsteg, og 1 runde mellomsteg.

 

IMG_2237.jpg

 

Denne ble brukt på 'innvendig karosseri' i døråpninger og bagasjeluken, samt bak dørhåndtakene.

 

IMG_2245.jpg

 

IMG_2243.jpg

 

Før.

 

IMG_2248.jpg

 

Etter!

 

IMG_2250.jpg

 

Ut i solen for nedspyling med sterk Surfex og kontrollsjekk etter maskinpolishen.

 

IMG_2272.jpg

 

IMG_2271.jpg

 

'Detaljarbeid'

 

CG VRP dressing på plastdetaljer. Blant annet bilens gummilister, skvettlapper og hjulhus. Det ble også påført i motorrom etter motorvask. 

 

IMG_2299.jpg

 

IMG_2301.jpg

 

1. lag voks ble den gamle fussovarianten. Siden jeg ventet en ny i posten, ble det lagt enda et lag noen dager senere da jeg også la om til nye sommerfelger. Dette kommer det en video av lengre ned i innlegget.

 

IMG_2290.jpg

 

De nye kjennemerkene i metall fikk også voks.

 

IMG_2298.jpg

 

RainX på alle ruter utvendig. 

 

IMG_2302.jpg

 

Felgvoksen. Disse skulle snart av men ble tatt med voks på framsiden bare for at det skulle se pent ut frem til hjulskift. De nye felgene fikk fusso. 

 

IMG_2291.jpg

 

'Annet arbeid utført'

 

50/50 bilde nye sommerfelger/gamle vinterfelger.

 

IMG_2491.jpg

 

Det trenges virkelig et nytt bremselys. 

 

IMG_2292.jpg

 

IMG_2293.jpg

 

IMG_2295.jpg

 

Det gamle sa takk for seg og ramlet av. 

 

IMG_2294.jpg

 

Ny plastbeskyttelse på viskeren bak montert.

 

IMG_2311.jpg

 

'Sidespoilere' bak montert. 

 

IMG_2296.jpg

 

Nye facelift LED-baklykter, med en kjapp rengjøring bak lyktene. 

 

IMG_2305.jpg

 

IMG_2306.jpg

 

Ferdigbilder! 

 

IMG_2494.jpg

 

IMG_2516.jpg

 

IMG_2505.jpg

 

IMG_2495.jpg

 

IMG_2504.jpg

 

IMG_2496.jpg

 

C-stolpen skal få en strafferunde ved en senere vask. 

 

IMG_2497.jpg

 

IMG_2499.jpg

 

IMG_2501.jpg

 

IMG_2500.jpg

 

IMG_2502.jpg

 

Den nye støtfangerlisten.

 

IMG_2512.jpg

 

IMG_2507.jpg

 

IMG_2506.jpg

 

IMG_2514.jpg

 

IMG_2510.jpg

 

Rundet 55 000 km ved utkjøring av garasjen.

 

IMG_2424.jpg

 

Video av nytt lag SOFT99 fusso coat (2020 utgave) tatt i strålende vårvær. 

 

 

Det var det. Det hele ble utført over en to ukers lang koronaperiode. :) 

Endret av alexanderst
  • Liker 6
  • DCN Poeng 3

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott løft!

Handla du nytt 3 bremselys hos Møller? Det gjorde seg virkelig med det du satte på, jeg hater det som sitter der fra fabrikk på min Golf, ser ut som noe billig Duplo-leketøy som ikke passer i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst
20 minutter siden, joo skrev:

Flott løft!

Handla du nytt 3 bremselys hos Møller? Det gjorde seg virkelig med det du satte på, jeg hater det som sitter der fra fabrikk på min Golf, ser ut som noe billig Duplo-leketøy som ikke passer i det hele tatt!

eBay 😀 takker! 

  • Liker 1

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst
11 timer siden, hans k skrev:

lekker lakk dette, nyter synet

vil ta ein biljobb no..lite i desse tider....no som folk ikkje bruker bil. passer jo med bilstell no.

 

Takker for det Hans. Er deilig å ha noe og sysselsette seg med i disse tider ja. 

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Fin jobb dette 👌 Men på video vises det masse hologramer igjen eller er ikke voks buffet skikkelig fleeeere plasser 😉

  • Liker 2

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst
1 time siden, _Makki_ skrev:

Fin jobb dette 👌 Men på video vises det masse hologramer igjen eller er ikke voks buffet skikkelig fleeeere plasser 😉

Takker for tilbakemelding Makki. Konstruktivt taes også i mot ja 😆

 

Ser det er nødvendig med en runde QD eller håndvask :) Har erfart at det er nødvendig med en første håndvask for å fjerne de siste voksrestene med Fusso. Tror jeg legger litt for tykt, og dermed fyller mikrofiberkluten litt mot slutten. Da blir jo voksen dradd rundt på lakken fremfor buffet av. 

Endret av alexanderst

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever samme med Fusso. Blir best look etter vask nr 2 eller 3.

  • Liker 1

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
alexanderst

21.05.2020 - Vask og søndagstur.

 

Ønsker alle en god pinse. Jeg og min nyvaskede Polo hadde oss en søndagstur i dag. Fikk ikke vist frem bilde av monterte innstegslister og R-line pedaler i forrige innlegg, så tok noen nye i dag. 

 

82788024_3006782272769951_24824023587686

 

101699932_913888519075183_17885743580174

 

101058616_3055927937776594_3254946359752

 

100862216_258257625253640_70478240761102

 

101061843_3521860451203562_7370173758360

 

101691514_1011707159232007_2966002228755

 

101266376_1004452939956850_3573351986419

 

101145096_241650027139933_14786579446638

 

 

 

Endret av alexanderst
  • Liker 2

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
alexanderst

Juni 2020 - Norgesferie og utskifting av kupévifte

 

I år ble Poloen benyttet til årets sommeferie siden det ikke ble utelandstur. Det medførte en rekke påkjørte kilometer på helgebilen, og jeg rundet en milepæl like før jeg rullet inn i garasjen.

 

Turen gikk fra Kristiansund til Trondheim først, så kjørte sørover vi via Oppdal og innlosjerte oss på Toftemo camping på Dovrefjellet. Her var vi noen dager og gikk fine turer og opplevde Norge på sitt beste. Videre gikk turen til Nesodden hos min tante, og her oppholdte vi oss i 3 uker. Poloen viser seg å være en ypperlig feriebil, og er overraskende komfortabel både på kjørekomfort og sittestilling. 

 

Før avreise fikk bilen seg en vask. 

 

IMG_2933.jpg

 

In acton på Dovrefjell!

 

IMG_3298.jpg

 

Pitstop på Lillehammer. Far fylte opp kaffekoppen og røk på en gullpinne, sønnen fikk nøye seg med litt leskevann.

 

IMG_3029.jpg

 

 

 

Og like før jeg trillet inn i garasjeanlegget hjem i Lilleby rundet jeg.....

 

 

IMG_2863.jpg

 

60 000 kjørte km 🥳

 

IMG_3690.jpg

 

På slutten av turen streiket kupéviften, og det ble ekstremt varmt i bilen. Bestemte meg for å bryne meg på jobben selv. Kupévifte ble bestilt fra BilXtra og skiftet på en times tid. Alt fungerer og Poloen er friskmeldt. Klar for EU-godkjenning om en måned. 

 

IMG_3791.jpg

 

Ut med gamle skiten.

 

IMG_3794.jpg

 

Inn med den nye livredderen. 

 

IMG_3796.jpg

 

Det var kveldens oppdatering. Måtte bare slenge inn et innlegg siden det er såre lite som skjer på bilfronten for tiden. :)  

  • Liker 1
  • DCN Poeng 1

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skikkelig sansen for at du bare ordner opp i småplukk selv. Jeg må selv inn til kupeviften i min og fjerne ulyd, men tør ikke begi meg utpå det. Bruker du manualer før du begynner å demontere, eller tar du det bare på sparket?

 

Utrolig flott holdt bil du har! 🙂

  • Liker 1

1995 Toyota Corolla - Rød (Solgt)
2010 Skoda Superb - Titanium Grey (Solgt)

2017 Volkswagen Golf - Tungsten Silver

2005 Opel Vectra - Beige Metallic (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst
11 timer siden, Ole M skrev:

Har skikkelig sansen for at du bare ordner opp i småplukk selv. Jeg må selv inn til kupeviften i min og fjerne ulyd, men tør ikke begi meg utpå det. Bruker du manualer før du begynner å demontere, eller tar du det bare på sparket?

 

Utrolig flott holdt bil du har! 🙂

Takker mister. Det er mestringsfølelse å få til noe selv, og en sparer jo mange tusenlapper på sikt. Dette var en grei jobb, men det var ganske trangt der viften var festet bak hanskerommet. Litt slit skal det være med bilskruing. Jeg titter som regel innom YouTube for å få noen indikatorer på hvordan det skal utføres ja :). 

  • Liker 2

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig Dachs du har anskaffet. Hadde en selv som dessverre ikke ble så gammel. Håper jeg får gleden av å ha en igjen på et tidspunkt,

 

  • Liker 1

"Alfa Romeo is for nice people" -J. Clarkson

 

Magnus Skjølsvik Svendsen


1986 Alfa Romeo 75 QV 2,5 6V Iniezione
2017 Mercedes B250e 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
alexanderst
21.9.2020 - 7.48, Alfaduden skrev:

Herlig Dachs du har anskaffet. Hadde en selv som dessverre ikke ble så gammel. Håper jeg får gleden av å ha en igjen på et tidspunkt,

 

Takker. Ja, Syver var en herlig gutt. Fikk bare et 4 måneders gammelt opphold med han. Fikk blodforgiftning etter bitt fra annen hund og måtte bøte med livet dessverre. Hadde brukt hele vår- og sommeren på oppvekst og dressering. Godgutten :(

  • Trist 3

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Alfaduden
8.10.2020 - 19.37, alexanderst skrev:

Takker. Ja, Syver var en herlig gutt. Fikk bare et 4 måneders gammelt opphold med han. Fikk blodforgiftning etter bitt fra annen hund og måtte bøte med livet dessverre. Hadde brukt hele vår- og sommeren på oppvekst og dressering. Godgutten :(

Uff det var trist å lese. Jeg fikk 2 år. ble påkjørt av en brannbil da min far passet ham mens jeg var i utlandet.
Heldigvis går livet videre, og passer det med hund, så skaffer dere nok det igjen.
Når jeg møtte min nåværende samboer hadde hun med seg en 2 år gammel Shetland Sheepdog. Veldig koselig hund som jeg også kan anbefale. Ekstremt familievennlige og lydige hunder.

"Alfa Romeo is for nice people" -J. Clarkson

 

Magnus Skjølsvik Svendsen


1986 Alfa Romeo 75 QV 2,5 6V Iniezione
2017 Mercedes B250e 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst
3.11.2020 - 20.40, Alfaduden skrev:

Uff det var trist å lese. Jeg fikk 2 år. ble påkjørt av en brannbil da min far passet ham mens jeg var i utlandet.
Heldigvis går livet videre, og passer det med hund, så skaffer dere nok det igjen.
Når jeg møtte min nåværende samboer hadde hun med seg en 2 år gammel Shetland Sheepdog. Veldig koselig hund som jeg også kan anbefale. Ekstremt familievennlige og lydige hunder.

Tenker skaffe meg en ny turkamerat etterhvert ja. Har faktisk vurdert en Shetland Sheepdog sterkt, så fint at du deler god erfaring med rasen. :) 

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

November 2020 - Vinterklargjøring og EU-kontroll hos Volkswagen Kristiansund

 

Da var det gangs for EU-kontroll etter drøyt ett år og 3 måneder i mitt eie. Odometeret i Poloen viser nå like under 65 000 km 

 

I forkant av kontrollen fikk den seg en grundig vintervask med Wetcoat som oppfriskning av lakkforsegling. Siden bilen står garasjeparkert og sjeldent vaskes i Trondheim, var det mye igjen av lakkbeskyttelse. Betraktet et nytt vokslag før vinteren som unødvendig. Det ble også vasket og støvsugd innvendig, samt montert nye innstegslister. Jeg synes listene jeg monterte i våres var pene, men de skånet ikke selve "knekken" på terskelen godt nok for slitasje. De nye har en større ramme som dekker den mest utsatte plassen ved inn- og utstigning av kupéen. 

 

La også om til vinterdekk i samme runde. Disse var vokset med fusso før sommerlagring og dekksidene hadde fått Geyon tire gel. Noen smågnister på bilpleiefronten har vedvart selv om aktiviteten ikke har vært like høy den siste tiden. 

 

Etter et uheldig sammenstøt med en slange fra selvvasken måtte jeg finne frem poleringsmaskinen for å polere vekk en irriterende ripe på speilhuset. Det var absolutt verdt 5 minutter, og letter litt på OCD'en. 

 

Legger ved noen bilder. Speilhus før:

 

IMG_4641.jpg

 

Etter:

 

IMG_4643.jpg

 

Holder fortsatt en flott finish grunnet få, skånsomme berøringsvasker og hyppig spylings. Første bildet er litt uklart fordi jeg testet "utzooming-funksjon" på iPhonen. Trang garasje hehe.

 

IMG_4651.jpg

 

IMG_4650.jpg

 

Vintersko! 

 

IMG_4649.jpg

 

IMG_4644.jpg

 

IMG_4645.jpg

 

IMG_4646.jpg

 

De forrige innstegslistene: 

 

101145096_241650027139933_14786579446638

 

De nye: 

 

IMG_4663.jpg

 

Hos forhandleren i dag tidlig. Ei spent pie som venter på kontroll. :)  

 

IMG_4653.jpg

 

IMG_4655.jpg

 

IMG_4654.jpg

 

Og til slutt kom det ut ei happy jente som er ferdig kontrollert med 0 hull. 

 

IMG_4657.jpg

 

Og fornøyd eier som kjørte hjem glad og lykkelig. 

 

IMG_4659.jpg

 

Da går vi vinteren trygt i møte, og venter på snøen slik at man får montert skiholderne. 

  • Liker 4

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
alexanderst

Har lånt vekk bilen et familiemedlem i 3 uker siden jeg ikke har hatt behov for bilen uansett. Siden nevnte familiemedlem heller ikke skulle bruke bilen mye, og er av det motsatte kjønn, regnet jeg med at hun ikke kom til å vaske bilen. Der skulle det vise seg at jeg tok feil, og hun har kjørt bilen i børstevaskemaskin hele to ganger. Utrolig hvor mye riper TO BØRSTEVASKER kan forårsake. Jeg skal slutte å syte meg over de små, ubetydelige merkene som blir etter utallige DCN-vasker og forsiktig bruk. 

 

Får nok en stor oppryddningsjobb til våren. Det morsome er at jeg leverte bilen helt ren, og hun har brukt den maks 4 ganger sa hun, så det var nok i beste mening. God hjul :D 

Endret av alexanderst

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

challenger

Kjedelig og litt ekstrabry for en detailer. Om jeg en sjelden gang låner bort egen bil så følger det med formaning om gjerne å holde den fri for søppel, men vask ingenting!

  • Liker 1

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst
1 time siden, challenger skrev:

Kjedelig og litt ekstrabry for en detailer. Om jeg en sjelden gang låner bort egen bil så følger det med formaning om gjerne å holde den fri for søppel, men vask ingenting!

Ja, jeg er enig med deg. Burde vært flinkere og informert, men regnet med at bilvask var helt fjernt for henne. Nyoppkjørt og forsiktig pie, så jeg var ikke hard i tonen da hun leverte den tilbake, men jeg var rimelig sjokkert 😅 Nå går jeg med gipset hånd og brudd i håndleddet, så det blir tungt å ratte å rundt vitende om at jeg må kjøre med disse ripene i lang tid. Enda godt det bare er jeg som ser de, og at det er en rimelig konebil. 😂

Endret av alexanderst

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...