Gå til innhold

Noen somkan gi referanser vedr dette firmaet?


Einar T

Recommended Posts

Har nettopp kjøpt en bil som er behandlet med DropOff (gjort i Sverige). 

I forhold til der jeg bor (Bærum) er Rud Bilvask og Bilpleie nærmeste DropOff-verksted.

Før jeg evt bruker dem videre: Er det noen som kjenner til dem og kan gi en anbefaling eller evt. en advarsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt en bil som er behandlet med DropOff (gjort i Sverige). 
I forhold til der jeg bor (Bærum) er Rud Bilvask og Bilpleie nærmeste DropOff-verksted.
Før jeg evt bruker dem videre: Er det noen som kjenner til dem og kan gi en anbefaling eller evt. en advarsel?
Hvis det er stedet som ligger i Løxaveien, kan jeg fortelle at kvaliteten er veldig varierende avhengig av hvilken ansatt som får jobben. Mitt inntrykk er at det ikke er all verdens kvalitetskontroll. Ville valgt en mer etablert aktør, selv om disse har vært i bransjen i mange år. Alternativt vær tydelig på at jobben vil bli nøye vurdert før du er fornøyd. Da bør de skjerpe seg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, SverreP skrev:

Hvis det er stedet som ligger i Løxaveien, kan jeg fortelle at kvaliteten er veldig varierende avhengig av hvilken ansatt som får jobben. Mitt inntrykk er at det ikke er all verdens kvalitetskontroll. Ville valgt en mer etablert aktør, selv om disse har vært i bransjen i mange år. Alternativt vær tydelig på at jobben vil bli nøye vurdert før du er fornøyd. Da bør de skjerpe seg.

Jeg dro rett dit etter jobben for å se stedet an. Virker som det er hovedsakelig bilvask som foregår, og det gikk fort unna!

Fikk ikke noen godfølelse. Litt urettferdig å skue hunden på hårene, men jeg tror jeg bakker ut og sjekker ut Mitt Dekkhotel på Hvalstad i Asker eller Bilpleiespesialisten i Drammen, som også er DropOff-verksteder. Tar gjerne i mot synspunkter på disse 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...