Gå til innhold

Ny bil


chovden

Recommended Posts

Har et (luksus) problem..

Er på leiting etter ny bil men blir ikke enig med meg selv hva jeg vill ha og alle rundt meg har har hver sin mening.

skal handle i opp til 800-850K klassen men vet ikke helt hva jeg skal ha, har selv lyst på C63s, RS6 eller være fornuftig å handle en E-tron eller I pace.

Fordelene med elektrisk er ny eller nesten ny bil med alt det positive og negative det innebærer samt de løpende kostnadene er nok en del mindre.

Fordelene med stor motor stasjonsvogn er mindre garanti, høyere forbruk/drift kost, men de har masse kjøreglede og lyd som elektro bilene ikke kan stille med.

Alle disse bilene er vidt forskjellige og kommer fra en C350 hybrid og liker c klassen bra kjøremessig, lyden fra AMG og RS v8 turbo er jo bare helt konge, liker ikke E klassen av en eller annen grunn selv om den er godt representert blant disse bilene og.

På den andre siden er e tron og i pace veldig gode fornuftige familiebiler gode å kjøre og alt det der

Har ikke bruk for SUV 4WD i utgangspunktet bor på sørlandet og er sjeldent på heia

Hva mener folket her?

Endret av chovden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Punisher

Har du mulighet til å kjøpe noe gromt som RS6 etc, så er tiden inne for det nå. Det er ikke så mange årene til en må velge trøtt lydløs elbil, så benytt sjansen, så kan du heller sitte å tenke tilbake på godfølelsen i fremtiden :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

til ca 800 laken har du jo en Performance Tesla S100D med Ludicrous. 2,6 sek 0-100 bl.a.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=156961365

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=156078278

  • DCN Poeng 2
  • Haha 1

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...