Hobby detailer 0 Skrevet 3 September, 2019 Rapporter Share Skrevet 3 September, 2019 (endret) Hei. Har noen erfaringer med Koch Chemie ProtectorWax? Hvor lenge holder den? Hvordan er denne vs andre spray & seal voks eller hurtigvoks? Endret 3 September, 2019 av Hobby detailer Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Olert 3 Skrevet 3 September, 2019 Rapporter Share Skrevet 3 September, 2019 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere Tommy R 199 Skrevet 3 September, 2019 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 3 September, 2019 (endret) Sammenlignet med HydrO2, Wetcoat etc så har den noe kortere holdbarhet. Jeg har ingen eksakte tall, men 1 mnd er vel ikke langt unna sannheten. Men det er like fullt et veldig økonomisk produkt med tanke på hvor mye det kan blandes ut Endret 3 September, 2019 av Storefot / Tommy Siter Storefot.no Koch-Chemie, Colourlock, Microfiber Madness, Idrobase, R+M Suttner, 3D, Britemax, Detailing Outlaws, Bilt-Hamber, Gyeon, Swissvax, Loew-Cornell og mykji meir! GnukkehjørnetEn uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS! Lenke til innlegg Del på andre sider
Hobby detailer 0 Skrevet 3 September, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3 September, 2019 4 timer siden, Storefot / Tommy skrev: Sammenlignet med HydrO2, Wetcoat etc så har den noe kortere holdbarhet. Jeg har ingen eksakte tall, men 1 mnd er vel ikke langt unna sannheten. Men det er like fullt et veldig økonomisk produkt med tanke på hvor mye det kan blandes ut Storefot / Tommy, Jeg får 7,5 liter ut fra min skumkanon. Blir regnestykket slik: 7,5 L x 0,005 = 0,0375 L med Koch Chemie ProtectorWax? 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere Tommy R 199 Skrevet 4 September, 2019 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 4 September, 2019 15 timer siden, Hobby detailer skrev: Storefot / Tommy, Jeg får 7,5 liter ut fra min skumkanon. Blir regnestykket slik: 7,5 L x 0,005 = 0,0375 L med Koch Chemie ProtectorWax? Ja Siter Storefot.no Koch-Chemie, Colourlock, Microfiber Madness, Idrobase, R+M Suttner, 3D, Britemax, Detailing Outlaws, Bilt-Hamber, Gyeon, Swissvax, Loew-Cornell og mykji meir! GnukkehjørnetEn uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS! Lenke til innlegg Del på andre sider
Hobby detailer 0 Skrevet 4 September, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4 September, 2019 2 minutter siden, Storefot / Tommy skrev: Ja Da har jeg regnet ut riktig da. Blir ganske drøy i bruk Takk Storefot / Tommy 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Prinsen 98 Skrevet 13 September, 2019 Rapporter Share Skrevet 13 September, 2019 Jeg kjørte en liten minitest av denne på i3en min i fjor. Den fungerer helt perfekt til sitt formål. I tillegg til at den er svært enkel å bruke, så vil flasken gå ut på dato mange år før du rekker å bruke den opp. Du bruker den ikke hver gang du vasker bilen og det er såvidt synlig at jeg har brukt flasken siden jeg kjøpte den på senvinteren i 2018. Tilleggsinformasjon: jeg bruker Swissvax på bilene mine. Det er en voks som overhodet ikke holder gjennom vinteren. Vinteren som var nå, så brukte jeg PW på bilene selv om de var behandlet med Swissvax. Da våren kom og bilene skulle behandles, så hadde jeg ikke brukt PW på i området et par måneder. Allikevel beadet vannet på lakken. Om det var PW som holdt ekstremt lenge eller at PW på en eller annen måte beskyttet laget med Swissvax under skal jeg ikke prøve å konkludere med, men det er interessant at jeg brått opplever beading fra høst til vår for første gang i livet etter jeg begynte å bruke PW oppå Swissvax. Siter 2018 BMW i3 94Ah | melbourne rød med lodge ullinteriør 2017 Peugeot 3008 SUV | grå platinum med nappa mistral skinninteriør sjekk kartet selvvask i Norge på Google Maps for oversikt over vaskehallene som er registrert på DCN (sist oppdatert september 2020) Lenke til innlegg Del på andre sider
Hobby detailer 0 Skrevet 14 September, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14 September, 2019 Takk for interessant innlegg og test, Prinsen. Jeg gleder meg til å bruke denne gjennom vinteren, og det er heller ikke dumt med den kombinasjonen Swissvax og PW. Der ble jeg enda en erfaring rikere, takket være deg Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Hobby detailer 0 Skrevet 4 November, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4 November, 2019 Hei Prinsen. Jeg testet PW på bilen uten å ha noen form for voks på bilen. Det varte faktisk litt over en måned og vannet preller fortsatt godt av. Så dette var ganske enkelt om man har dårlig tid, ja 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
EivindG 12 Skrevet 6 November, 2019 Rapporter Share Skrevet 6 November, 2019 (endret) Er også fornøyd med pw, bruker i skumkanon. Økonomisk i bruk, og gir grei vannskrekk. Kjørte firmabil igjennom vaskemaskin på Ck her om dagen, mener bestemt det luktet pw av vannavrenningsmiddelet. Noen som vet? Endret 6 November, 2019 av EivindG Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Hobby detailer 0 Skrevet 6 November, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6 November, 2019 1 time siden, EivindG skrev: Er også fornøyd med pw, bruker i skumkanon. Økonomisk i bruk, og gir grei vannskrekk. Kjørte firmabil igjennom vaskenaskin på Ck her om dagen, mener bestemt det luktet pw av vannavrenningsmiddelet. Noen som vet? Hei EivindG Jeg har også hørt at de bruker PW på bensinstasjoner, ja. Og ja, jeg bruker også dem i skumkanon, syns at det er da jeg får best resultat. Ellers funker det også å spraye hvis man er i vaskehaller og ikke har tilgang til skumkanon. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.