Gå til innhold

Koch Chemie ProtectorWax

Hobby detailer

Recommended Posts

• Forhandlere

Sammenlignet med HydrO2, Wetcoat etc så har den noe kortere holdbarhet. Jeg har ingen eksakte tall, men 1 mnd er vel ikke langt unna sannheten. Men det er like fullt et veldig økonomisk produkt med tanke på hvor mye det kan blandes ut :)

Endret av Storefot / Tommy

Storefot.no

Koch-Chemie, Colourlock, Microfiber Madness, Idrobase, R+M Suttner, 3D, Britemax, Detailing Outlaws, Bilt-Hamber, Gyeon, Swissvax, Loew-Cornell og mykji meir!

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hobby detailer
4 timer siden, Storefot / Tommy skrev:

Sammenlignet med HydrO2, Wetcoat etc så har den noe kortere holdbarhet. Jeg har ingen eksakte tall, men 1 mnd er vel ikke langt unna sannheten. Men det er like fullt et veldig økonomisk produkt med tanke på hvor mye det kan blandes ut :)

Storefot / Tommy,

Jeg får 7,5 liter ut fra min skumkanon. Blir regnestykket slik:

7,5 L x 0,005 = 0,0375 L med Koch Chemie ProtectorWax?

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Forhandlere
15 timer siden, Hobby detailer skrev:

Storefot / Tommy,

Jeg får 7,5 liter ut fra min skumkanon. Blir regnestykket slik:

7,5 L x 0,005 = 0,0375 L med Koch Chemie ProtectorWax?

Ja :)

Storefot.no

Koch-Chemie, Colourlock, Microfiber Madness, Idrobase, R+M Suttner, 3D, Britemax, Detailing Outlaws, Bilt-Hamber, Gyeon, Swissvax, Loew-Cornell og mykji meir!

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...

Jeg kjørte en liten minitest av denne på i3en min i fjor. Den fungerer helt perfekt til sitt formål. I tillegg til at den er svært enkel å bruke, så vil flasken gå ut på dato mange år før du rekker å bruke den opp. Du bruker den ikke hver gang du vasker bilen og det er såvidt synlig at jeg har brukt flasken siden jeg kjøpte den på senvinteren i 2018.

Tilleggsinformasjon: jeg bruker Swissvax på bilene mine. Det er en voks som overhodet ikke holder gjennom vinteren. Vinteren som var nå, så brukte jeg PW på bilene selv om de var behandlet med Swissvax. Da våren kom og bilene skulle behandles, så hadde jeg ikke brukt PW på i området et par måneder. Allikevel beadet vannet på lakken. Om det var PW som holdt ekstremt lenge eller at PW på en eller annen måte beskyttet laget med Swissvax under skal jeg ikke prøve å konkludere med, men det er interessant at jeg brått opplever beading fra høst til vår for første gang i livet etter jeg begynte å bruke PW oppå Swissvax.

2018 BMW i3 94Ah | melbourne rød med lodge ullinteriør
2017 Peugeot 3008 SUV | grå platinum med nappa mistral skinninteriør

sjekk kartet selvvask i Norge på Google Maps for oversikt over vaskehallene som er registrert på DCN (sist oppdatert september 2020)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 month later...

Er også fornøyd med pw, bruker i skumkanon. Økonomisk i bruk, og gir grei vannskrekk. Kjørte firmabil igjennom vaskemaskin på Ck her om dagen, mener bestemt det luktet pw av vannavrenningsmiddelet. Noen som vet?

Endret av EivindG
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hobby detailer
1 time siden, EivindG skrev:

Er også fornøyd med pw, bruker i skumkanon. Økonomisk i bruk, og gir grei vannskrekk. Kjørte firmabil igjennom vaskenaskin på Ck her om dagen, mener bestemt det luktet pw av vannavrenningsmiddelet. Noen som vet?

Hei EivindG

Jeg har også hørt at de bruker PW på bensinstasjoner, ja. Og ja, jeg bruker også dem i skumkanon, syns at det er da jeg får best resultat. Ellers funker det også å spraye hvis man er i vaskehaller og ikke har tilgang til skumkanon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...