E46Johnny

Trenger bakplate med M14 gjenger til Små pads.

Trenger en bakplate i god kvalitet til små pads 75 - 100mm med M14 gjenger, gjerne i gummi eller god skum kvalitet helst ikke sån tynn plast plate.

Her i Stavanger/Sandnes områdetet var det kun luftdrevet makin de ville selge meg til små pads.

Skal brukes til å shine opp matte kanaler og bakstøtfanger da jeg synes at padsa på 150mm jeg testa med ble for store rundt konturene på kanalene og bakfangeren, jeg var redd for å gå gjennom på toppen av profilene når padsa ble så store.

Endret av E46Johnny
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandicshine selger sånne ;)

Har hørt/lest at det var litt problemer med holbarhet på de bakplatene, men det er kansje kommet en bedre type? ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere TESS? de selger Små Metabo bakplater... Siden du skrev i nærområdet...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, han har fått inn en ny type med mindre og mer holdbart skum :) Men det skal sies at min bakplate, av den gamle typen, er ikke ødelagt endå, og eg har hatt min en god stund.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi har TESS, handler en del der gjennom jobben, men trenger ikke nødvendig vis være i nærområdet kvalitert er viktigere, Tess må sikkert bestille den uansett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ja vi har TESS, handler en del der gjennom jobben, men trenger ikke nødvendig vis være i nærområdet kvalitert er viktigere, Tess må sikkert bestille den uansett.

Jeg har på lager ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg har på lager ;)

Hvordan er kvaliteten på den?

Jeg jobber i Drammen annen hver uke for tiden, er det langt derfra og til butikken din. Har leie bil disponibel.

Skall til Drammen igjenn om ei uke så jeg kunne også hatt brukt for noen små pads.

Endret av E46Johnny
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er scholl sine gode!!!!!

Jeg har nå Metabo, 3M og scholl.... Scholl er fortsatt min favoritt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har dere TESS? de selger Små Metabo bakplater... Siden du skrev i nærområdet...

Tess i Molde blir bare stående med halvåpen munn og rart uttrykk i fjeset hvis du spør de om metabo, bakplater, og ihvertfall små metabobakplater - så det er ikke sikkert det er i grunnsortementet til alle disse butikkkene.

Da er scholl sine gode!!!!!

Jeg har nå Metabo, 3M og scholl.... Scholl er fortsatt min favoritt

Jeg har scholl og metabo,

Holder en knapp på scholl, men -jeg tenker slik at om scholl plata finner det for godt å gå i stykker (noe en del av de har gjort ser det ut som) så er det alltid lurt å ha en annen god bakplate for hånd som en sikring inntil man får kloa i en ny scholl - så jeg ville for en gangs skyld gjort som jeg har gjort, og kjøpt en av hver :)

Dessuten har kazzper masse annet snacks også, så en tur dit kan nok være inspirerende :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvordan er kvaliteten på den?

Jeg jobber i Drammen annen hver uke for tiden, er det langt derfra og til butikken din. Har leie bil disponibel.

Skall til Drammen igjenn om ei uke så jeg kunne også hatt brukt for noen små pads.

Den går ikke i stykker for å si det sånn ;)

Butikk har jeg ikke, (kun internettbutikk) men henting klarer jeg alltids å fikse ;) Du må vel regne med å bruke 15-20min fra Drammen til meg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes den minste fra Metabo er bedre enn den minstre fra Scholl, det er da hvis vi snakker om de minste bakplatene.. Den fra MEtabo er mer stabil!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da takker jeg for alle inspill, var litt forskjellige meninger ute å går, men stabilitet er kjekt for en som er relativt fersk med roterende maskin. :D

Endret av E46Johnny
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tess i Molde blir bare stående med halvåpen munn og rart uttrykk i fjeset hvis du spør de om metabo, bakplater, og ihvertfall små metabobakplater - så det er ikke sikkert det er i grunnsortementet til alle disse butikkkene.

Øverland & Co i Olsmedbakken har fullt sortiment fra 3m, og endel Metabo. Jeg kjøpte 100mm 3m plate og 6.5" Metabo-plater der, i tillegg til endel andre 3m pads.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive