Gå til innhold

Nilfisk E 130.2 demontering - tips?


Hawa

Recommended Posts

Hei!

 

Har denne maskinen og fått anbefalt å skifte start/stopp ventil pga en gjentagende feil.

Det jeg sliter med er rett og slett å få åpnet maskinen, og håper noen her kan hjelpe meg.

 

Har vært i kontakt med Nilfisk, men de vil ikke hjelpe. Ettersom maskinen er noen år vil jeg ikke koste på den mer en nødvendig, mao vil jeg helst fikse dette selv.

 

Jeg har skrudd ut skruer og demontert støtte, hjul og håndtak så langt..

 

:)20190828_071904.jpeg20190828_071912.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Du må av med det blå dekslet, det er festet med noe klips som ikke er så enkle og forstå. Jeg tar og presser fingrene i mellom maskinen og dekslet og gir et napp for og løsnet det. Skal se om jeg finner en beskrivelse😊

5A50845F-5322-4EEE-9EDA-AF29FA051E2D.jpeg

Endret av Sanden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk, dette var til stor hjelp :)

Er det mulig å dele denne guiden med meg? Ser at denne jobben ikke var helt slik jeg hadde trodd i forkant...

Du må av med det blå dekslet, det er festet med noe klips som ikke er så enkle og forstå. Jeg tar og presser fingrene i mellom maskinen og dekslet og gir et napp for og løsnet det. Skal se om jeg finner en beskrivelse[emoji4]
5A50845F-5322-4EEE-9EDA-AF29FA051E2D.thumb.jpeg.24a16df9cdcb304657a654372cca3afc.jpeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...