Gå til innhold

Tør/våt støvsuger vs rensemaskin

Recommended Posts

Jeg skal ha meg en ny maskin for rensing av interiør/sofa. Er der noen tør/våt grovsugerer som gjør denne jobben lik som en foama mimo? 
Jeg kunne tenket men en maskin jeg kunne støvsuget bilen med før jeg renser den.
Kan en bruke foama mimio til dette eller bør jeg vurdere en annen maskin til sammen pris opp til 3000kr?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen våtsugere som fungerer likt som en rensemaskin da man må spraye på vann med sprayflaske ved bruk av våtsuger. Det fungerer med våtsuger men er mye enklere med rensemaskin. Jeg har en rensemaskin og en bitteliten billig støvsuger fra jula til noen få hundrelapper som jeg kun bruker til bilen, den suger som bare det og har merkelig nok fungert mer enn tilfredsstillende i snart 4 år. Jeg synes det bare ble tull med våtsuger og pose/filterbytte mellom støvsuging og rensing, så personlig synes jeg det ble enklere og bedre med en liten støvsuger og rensemaskin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...