barane 0 Skrevet 22 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 22 August, 2019 Jeg skal ha meg en ny maskin for rensing av interiør/sofa. Er der noen tør/våt grovsugerer som gjør denne jobben lik som en foama mimo? Jeg kunne tenket men en maskin jeg kunne støvsuget bilen med før jeg renser den. Kan en bruke foama mimio til dette eller bør jeg vurdere en annen maskin til sammen pris opp til 3000kr? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Bukken74 95 Skrevet 22 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 22 August, 2019 (endret) Det finnes ett støvsuger kit som oppgis å passe både til Mimo og Combivac, men legg merke til at du også trenger ett filterkit om du skal benytte den med Mimo'n. Foma kit Endret 22 August, 2019 av Bukken74 Siter Min produktoversikt Mine siste S&S: Brun 2011 Mitsubishi Pajero Lavagrå 2008 Audi A3 Sportsback Lenke til innlegg Del på andre sider
trogha 457 Skrevet 22 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 22 August, 2019 Det er ingen våtsugere som fungerer likt som en rensemaskin da man må spraye på vann med sprayflaske ved bruk av våtsuger. Det fungerer med våtsuger men er mye enklere med rensemaskin. Jeg har en rensemaskin og en bitteliten billig støvsuger fra jula til noen få hundrelapper som jeg kun bruker til bilen, den suger som bare det og har merkelig nok fungert mer enn tilfredsstillende i snart 4 år. Jeg synes det bare ble tull med våtsuger og pose/filterbytte mellom støvsuging og rensing, så personlig synes jeg det ble enklere og bedre med en liten støvsuger og rensemaskin. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
barane 0 Skrevet 22 August, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22 August, 2019 (endret) . Endret 26 August, 2019 av barane Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.