Kimak 0 Skrevet 14 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 14 August, 2019 Søkte litt rundt på forumet, men fant ikke direkte det jeg var på leting etter. Så da smeller jeg et ut spørsmålet her.. Hvilke produsenter/merker på folie er best? 3M? Er ute etter å finne tak i en leverandør i Norge av folie på rull. Helst litt grov svart matt folie. Noen som har tips? Siter Bilpleie ansvarlig merkeforhandler Mitsubishi og Hyundai CarPro Certified Professional Detailer Lenke til innlegg Del på andre sider
Andreas Winter 0 Skrevet 16 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 16 August, 2019 Personlig liker jeg 3M best. Noen av mine leverandører av bildeprint holder også på med bildekor, skilt og kontordekorasjon etc - Begge firmaene bruker 3M hovedsaklig, og spesielt til alt som bare må holde/skal være maks kvalitet. Det finnes mange leverandører. Bare til å google 3M folie. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.