Gå til innhold

Nye felger, tips?


vetting

Recommended Posts

Hei.

 

Skal kjøpe nye felger til bilen, en Skoda Superb 2011. Jeg har i dag et sett med Brock B21, som jeg har måttet bytte 2 felger på grunnet de har blitt skjeve. Synes de er veldig myke. Noen tips til nye felger? Har sett en del på Avant Garde M510, men disse kommer ikke i 18". Har dermed sett på Avant Garde M310, som kommer i 18". Er disse noe å anbefale? Vil ha sterke felger, men stillegående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ispiri wheels er flow formet, det gjør de sterke og lette. Tror disse har passende størrelse til deg og design :) 

Avant garde er ok, men hørt de har sprekt osv. Uten å ha testet selv.

 

Evt så er det mye brukte OEM hjul på finn. Audi/BBS speedline hadde vært kledelig, men litt drit å vaske.

Personlig ville jeg hatt min 19" på den bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, The Punisher skrev:

Høres ut som du bør gå for enten OEM-felger. OZ, BBS osv.

 

2 timer siden, Stian1991 skrev:

Ispiri wheels er flow formet, det gjør de sterke og lette. Tror disse har passende størrelse til deg og design :) 

Avant garde er ok, men hørt de har sprekt osv. Uten å ha testet selv.

 

Evt så er det mye brukte OEM hjul på finn. Audi/BBS speedline hadde vært kledelig, men litt drit å vaske.

Personlig ville jeg hatt min 19" på den bilen

Likte godt BBS sine felger, selv om de var litt dyrere enn det jeg hadde sett for meg. Hadde sett for meg maks 3000,- pr felg.

 

Er Audi sine felger fra BBS? Hvem lever OZ til?

 

Jeg likte veldig godt BBS CI-R, men disse kommer bare i 19'' og oppover. Jeg vil gjerne ha 18''.

 

Fra BBS heller jeg dermed mot BBS CI-R i 19'', eventuelt BBS CH-R i 18''. Men likte ikke at det sto "motorsport" på CH-Rfelgene...

Endret av vetting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, vetting skrev:

 

Likte godt BBS sine felger, selv om de var litt dyrere enn det jeg hadde sett for meg. Hadde sett for meg maks 3000,- pr felg.

 

Er Audi sine felger fra BBS? Hvem lever OZ til?

 

Jeg likte veldig godt BBS CI-R, men disse kommer bare i 19'' og oppover. Jeg vil gjerne ha 18''.

 

Fra BBS heller jeg dermed mot BBS CI-R i 19'', eventuelt BBS CH-R i 18''. Men likte ikke at det sto "motorsport" på CH-Rfelgene...

Etter å ha sett på bilder av CH-R, blir jeg mer enig med meg selv at disse passer ikke min familiebil :) 

23 minutter siden, Bukken74 skrev:

Ta en titt på GMP sine felger, jeg likte godt flere av deres varianter, endte opp med 20" Gunner på min Multivan

Hvis du ser på de felgene jeg har linket til, ser du stilen jeg er ute etter. Fant ingen av denne stilen hos GMP hos wheelshop...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vetting skrev:

 

Likte godt BBS sine felger, selv om de var litt dyrere enn det jeg hadde sett for meg. Hadde sett for meg maks 3000,- pr felg.

 

Er Audi sine felger fra BBS? Hvem lever OZ til?

 

Jeg likte veldig godt BBS CI-R, men disse kommer bare i 19'' og oppover. Jeg vil gjerne ha 18''.

 

Fra BBS heller jeg dermed mot BBS CI-R i 19'', eventuelt BBS CH-R i 18''. Men likte ikke at det sto "motorsport" på CH-Rfelgene...

 

image.png.9a22db3c180636adc4dd71532aa963f1.png

 

Denne typen kan du finne brukt, disse er pene og ikke så altfor dyre :)
Men hadde sjekket ispiri wheels om ettermarkeds felger er ok. Disse er fine priser på 

 

Typ

https://www.ispiriwheels.com/ispiri-ffr1.html

Endret av Stian1991
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Punisher

Mye delte meninger om kvaliteten på Ispiri felger! Flere som ikke får avbalansert hjulene skikkelig, og har målt felgen som viser at de er ovale. Mulig dette er relatert til en batch med feil. Hjulene over her er Speedline som lager på oppdrag fra Audi og de finnes i flere ulike konfigurasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...