Hobby detailer 0 Skrevet 11 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 11 August, 2019 Sonax Carnauba Spray Wax vs Autoglym Rapid Aqua Wax Latmannsvoks Hei. Jeg lurer på om noen av dere har testet disse produktene opp mot hverandre og hva dere eventuelt syns eller mener om disse produktene? Hvis dere har gode voks som ikke tar så lang tid å påføre så vil jeg gjerne høre samt ta imot tips Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
GunnarS 0 Skrevet 11 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 11 August, 2019 Av de 2 ville jeg nok valgt Sonax sin, men min favoritt spray på, tørk over voks som tar 5 minutter ville jeg valgt Optimum Car Wax Siter GunnarS - Der Golf Lenke til innlegg Del på andre sider
Hobby detailer 0 Skrevet 11 August, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11 August, 2019 56 minutter siden, GunnarS skrev: Av de 2 ville jeg nok valgt Sonax sin, men min favoritt spray på, tørk over voks som tar 5 minutter ville jeg valgt Optimum Car Wax Hvor kan man kjøpe Optimum Car Wax og hva pleier prisen å ligge på? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
ALFRED 192 Skrevet 11 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 11 August, 2019 1 time siden, Hobby detailer skrev: Hvor kan man kjøpe Optimum Car Wax og hva pleier prisen å ligge på? Norwash har denne, @Concker / Norwash. 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere Concker / Norwash 1 245 Skrevet 12 August, 2019 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 12 August, 2019 Stemmer Har ikke prøvd Sonax og Auto Glym sin så kan ikke uttale meg om dem. Men fått mye god tilbakemelding på Car Wax Siter Optimum Polymer Technologies - Car Chem Award Winning Car Care Products Biler: '73 VW 1300S '85 Porsche 944 '15 A6 Allroad SS: '00 Audi S6 Quattro Porsche-Boxster '11 Volkswagen Passat '90 Lancia Delta HF Integrale '07 Range Rover Sport Endring av farge på skinn www.Norwash.no / Følg oss på facebook! Lenke til innlegg Del på andre sider
Hobby detailer 0 Skrevet 12 August, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12 August, 2019 1 time siden, Concker / Norwash skrev: Stemmer Har ikke prøvd Sonax og Auto Glym sin så kan ikke uttale meg om dem. Men fått mye god tilbakemelding på Car Wax Er det bare Norwash som selger disse i Norge? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere Concker / Norwash 1 245 Skrevet 12 August, 2019 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 12 August, 2019 Vi som sitter på Optimum agenturet ja Siter Optimum Polymer Technologies - Car Chem Award Winning Car Care Products Biler: '73 VW 1300S '85 Porsche 944 '15 A6 Allroad SS: '00 Audi S6 Quattro Porsche-Boxster '11 Volkswagen Passat '90 Lancia Delta HF Integrale '07 Range Rover Sport Endring av farge på skinn www.Norwash.no / Følg oss på facebook! Lenke til innlegg Del på andre sider
Hobby detailer 0 Skrevet 12 August, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12 August, 2019 Akkurat nå, Concker / Norwash skrev: Vi som sitter på Optimum agenturet ja Ser at det er frakt på kr 139,00 uansett hvor mye man kjøper og at det ikke er fri frakt ved kjøp av en viss grense med kr. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere Concker / Norwash 1 245 Skrevet 12 August, 2019 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 12 August, 2019 Ser at det er frakt på kr 139,00 uansett hvor mye man kjøper og at det ikke er fri frakt ved kjøp av en viss grense med kr.139 er minste frakt satsen ja, dette inkluderer også forsikring av varene, mulig vi får forhandlet oss frem til et bedre alternativ etterhvert. Har du varer for over 2000 nok så blir frakten satt til 0kr (vi spanderer frakten) vip rabatten gir ytterligere 10% avslag Siter Optimum Polymer Technologies - Car Chem Award Winning Car Care Products Biler: '73 VW 1300S '85 Porsche 944 '15 A6 Allroad SS: '00 Audi S6 Quattro Porsche-Boxster '11 Volkswagen Passat '90 Lancia Delta HF Integrale '07 Range Rover Sport Endring av farge på skinn www.Norwash.no / Følg oss på facebook! Lenke til innlegg Del på andre sider
Hobby detailer 0 Skrevet 12 August, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12 August, 2019 11 minutter siden, Concker / Norwash skrev: 139 er minste frakt satsen ja, dette inkluderer også forsikring av varene, mulig vi får forhandlet oss frem til et bedre alternativ etterhvert. Har du varer for over 2000 nok så blir frakten satt til 0kr (vi spanderer frakten) vip rabatten gir ytterligere 10% avslag Det blir litt mye med 13 flasker, og det med VIP-rabatten. Tror jeg uansett skal prøve det ut for å teste det mot andre produkter Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere Concker / Norwash 1 245 Skrevet 12 August, 2019 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 12 August, 2019 Det blir litt mye med 13 flasker, og det med VIP-rabatten. Tror jeg uansett skal prøve det ut for å teste det mot andre produkter Hehe den ser jeg.Skal man over på fri frakt lønner det seg vel å plukke med litt av det vanlige man bruker mye av som såpe, avfetting, microfiber osv og ikke bare spray voks Siter Optimum Polymer Technologies - Car Chem Award Winning Car Care Products Biler: '73 VW 1300S '85 Porsche 944 '15 A6 Allroad SS: '00 Audi S6 Quattro Porsche-Boxster '11 Volkswagen Passat '90 Lancia Delta HF Integrale '07 Range Rover Sport Endring av farge på skinn www.Norwash.no / Følg oss på facebook! Lenke til innlegg Del på andre sider
Hobby detailer 0 Skrevet 12 August, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12 August, 2019 2 minutter siden, Concker / Norwash skrev: Hehe den ser jeg. Skal man over på fri frakt lønner det seg vel å plukke med litt av det vanlige man bruker mye av som såpe, avfetting, microfiber osv og ikke bare spray voks Det blir det nok Er spent på å se om andre har noe å si angående disse produktene Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere Concker / Norwash 1 245 Skrevet 12 August, 2019 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 12 August, 2019 Det blir det nok Er spent på å se om andre har noe å si angående disse produkteneEr man litt nysgjerrig så ligger det enorme mengder materiale på både Rag Company og Optimum på nettet, spesielt YouTube etc hvor feks obsessed garage har produsert mye er jo på ingen måte noen ny aktør utenfor Norge Men tilbake til topic så kanskje jeg skal kjøpe inn litt for å sammenligne selv også Siter Optimum Polymer Technologies - Car Chem Award Winning Car Care Products Biler: '73 VW 1300S '85 Porsche 944 '15 A6 Allroad SS: '00 Audi S6 Quattro Porsche-Boxster '11 Volkswagen Passat '90 Lancia Delta HF Integrale '07 Range Rover Sport Endring av farge på skinn www.Norwash.no / Følg oss på facebook! Lenke til innlegg Del på andre sider
Hobby detailer 0 Skrevet 12 August, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12 August, 2019 25 minutter siden, Concker / Norwash skrev: Er man litt nysgjerrig så ligger det enorme mengder materiale på både Rag Company og Optimum på nettet, spesielt YouTube etc hvor feks obsessed garage har produsert mye er jo på ingen måte noen ny aktør utenfor Norge Men tilbake til topic så kanskje jeg skal kjøpe inn litt for å sammenligne selv også Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.