Gå til innhold

Sonax Carnauba Spray Wax vs Autoglym Rapid Aqua Wax

Hobby detailer

Recommended Posts

Hobby detailer

Sonax Carnauba Spray Wax vs Autoglym Rapid Aqua Wax Latmannsvoks

Hei.

Jeg lurer på om noen av dere har testet disse produktene opp mot hverandre og hva dere eventuelt syns eller mener om disse produktene?

Hvis dere har gode voks som ikke tar så lang tid å påføre så vil jeg gjerne høre samt ta imot tips :)

542841344_SonaxCarnaubaSprayWaxvsAutoglymRapidAquaWaxLatmannsvoks.thumb.jpg.fd85150abe963ac4d09bdce43a14a036.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hobby detailer
56 minutter siden, GunnarS skrev:

Av de 2 ville jeg nok valgt Sonax sin, men min favoritt spray på, tørk over voks som tar 5 minutter ville jeg valgt Optimum Car Wax :wub:
Bilderesultat for optimum car wax

Hvor kan man kjøpe Optimum Car Wax og hva pleier prisen å ligge på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Forhandlere
Concker / Norwash

Stemmer

Har ikke prøvd Sonax og Auto Glym sin så kan ikke uttale meg om dem. Men fått mye god tilbakemelding på Car Wax

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hobby detailer
1 time siden, Concker / Norwash skrev:

Stemmer emoji4.png

Har ikke prøvd Sonax og Auto Glym sin så kan ikke uttale meg om dem. Men fått mye god tilbakemelding på Car Wax emoji4.png

Er det bare Norwash som selger disse i Norge?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Forhandlere
Concker / Norwash

Vi som sitter på Optimum agenturet ja

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hobby detailer
Akkurat nå, Concker / Norwash skrev:

Vi som sitter på Optimum agenturet ja emoji4.png

Ser at det er frakt på kr 139,00 uansett hvor mye man kjøper og at det ikke er fri frakt ved kjøp av en viss grense med kr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Forhandlere
Concker / Norwash
Ser at det er frakt på kr 139,00 uansett hvor mye man kjøper og at det ikke er fri frakt ved kjøp av en viss grense med kr.

139 er minste frakt satsen ja, dette inkluderer også forsikring av varene, mulig vi får forhandlet oss frem til et bedre alternativ etterhvert.

Har du varer for over 2000 nok så blir frakten satt til 0kr (vi spanderer frakten) vip rabatten gir ytterligere 10% avslag

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hobby detailer
11 minutter siden, Concker / Norwash skrev:

139 er minste frakt satsen ja, dette inkluderer også forsikring av varene, mulig vi får forhandlet oss frem til et bedre alternativ etterhvert.

Har du varer for over 2000 nok så blir frakten satt til 0kr (vi spanderer frakten) emoji4.png vip rabatten gir ytterligere 10% avslag

Det blir litt mye med 13 flasker, og det med VIP-rabatten.

Tror jeg uansett skal prøve det ut for å teste det mot andre produkter :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Forhandlere
Concker / Norwash
Det blir litt mye med 13 flasker, og det med VIP-rabatten.
Tror jeg uansett skal prøve det ut for å teste det mot andre produkter
Hehe den ser jeg.
Skal man over på fri frakt lønner det seg vel å plukke med litt av det vanlige man bruker mye av som såpe, avfetting, microfiber osv og ikke bare spray voks
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hobby detailer
2 minutter siden, Concker / Norwash skrev:

Hehe den ser jeg.
Skal man over på fri frakt lønner det seg vel å plukke med litt av det vanlige man bruker mye av som såpe, avfetting, microfiber osv og ikke bare spray voks emoji28.pngemoji106.png

Det blir det nok :)

Er spent på å se om andre har noe å si angående disse produktene

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Forhandlere
Concker / Norwash
Det blir det nok
Er spent på å se om andre har noe å si angående disse produktene
Er man litt nysgjerrig så ligger det enorme mengder materiale på både Rag Company og Optimum på nettet, spesielt YouTube etc hvor feks obsessed garage har produsert mye er jo på ingen måte noen ny aktør utenfor Norge
Men tilbake til topic så kanskje jeg skal kjøpe inn litt for å sammenligne selv også
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hobby detailer
25 minutter siden, Concker / Norwash skrev:

Er man litt nysgjerrig så ligger det enorme mengder materiale på både Rag Company og Optimum på nettet, spesielt YouTube etc hvor feks obsessed garage har produsert mye emoji4.png er jo på ingen måte noen ny aktør utenfor Norge emoji6.pngemoji106.png
Men tilbake til topic så kanskje jeg skal kjøpe inn litt for å sammenligne selv også emoji848.png

:thumbup:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...