challenger 219 Skrevet 27 Juni, 2009 Rapporter Share Skrevet 27 Juni, 2009 (endret) Starter min egen logg for hva jeg har gjort i garasjen. Det finnes ingen minimumsterskel for å skrive innlegg her så vær velkommen til å kommentere arbeidene, arbeidsmetoder og tips gjerne om andre må-ha-produkter som kan passe lekene mine. Jeg er selvlært via forumet og kan bare bli bedre av det jeg tilegner meg her! 8. april 20091999 Dodge Durango Deep Amethyst Pearl Coat, original, slitt lakk Ingen maskin, kun håndarbeide. Materialliste: Foma HT med varmt vann Foma skumpålegging Hageslange med varmt vann To bøtter u/grit guard Prickbort avfetting (2 l trykkpumpe) Meguiars Hot Rims all wheel cleaner Meguiars Wheel Brush Ultra-safe Meguiars NXT Car Wash Meguiars Wash Mitt Meguiars Water Magnet drying towel Meguiars Supreme Shine Microfiber Meguiars Foam Applicator Pad Meguiars Clay Meguiars Quick Detailer Meguiars ScratchX Meguiars Deep Crystal Step 1 –Paint Cleaner Meguiars Deep Crystal Step 2 -Polish Meguiars Deep Crystal Step 3 Carnauba Wax Meguiars PlastX Meguiars NXT Glass Cleaner Biltema Rain-Off Turtle Wax Black Magic Armor All Protectant Semi-matt Finish Autosol krompolish Biltema Metal Polish En dash Biltema låsolje og ett strøk Biltema dørpakningssilikon Temperatur: 13-16 ' C Før Notater: Clayet med dette min første bil og det var ordentlig aha-opplevelse. Nytt favorittverktøy ScratchX og Lakkrens gav store forbedringer, mens polishen gjorde liten forskjell i mine øyne. Også felgene ble clayet og satt inn med step 3 voksen. Alle vinduer ble vasket innvendig og utvendig med Meguiars NXT Glass Cleaner og MF, superbra produkter. Biltema Rain-Off ble lagt på frontruta utvendig. Alle lamper rundt bilen ble gått over med PlastX, klarte ikke la være. TW Black Magic ble lagt på speilhusene som "nødløsning" da jeg ikke har fått Black Wow i hus enda. Nanosvamp satte jeg ikke på materiallista øverst, men jeg prøvde en slik over innstegslistene i plast + diverse flekker på dørpaneler og interiørpanelene i varerommet som hadde grodd fast over ti års bruk og misbruk. Den var kjempelett i bruk og hadde en vanvittig effekt. Jeg valgte likevel å være litt forsiktig med denne da panelene har litt struktur i overflaten og jeg var usikker på hvor mye den tok. Nanosvamp ble også en ny favoritt som skal prøves ut på flere bruksområder i hus og bil. Link til show'n shine tråd: http://www.detailers...?showtopic=254316. mai 20091988 BMW 635 CsiA Lachssilber Metallic, ca. tre år gammel lakkering Prøvd ut både DA og roterende maskin Materialliste: Foma kraftplugg HT Foma skumpålegging Hageslange med varmt vann To bøtter u/grit guard Biltema bioavfetting (2 l trykkpumpe) Meguiars NXT Car Wash Meguiars Wash MittSS Drying Towel "updated version"" 3M tape Meguiars Supreme Shine Microfiber Meguiars Foam Applicator Pad Meguiars Clay m/vann og såpe Meguiars ScratchX Meguiars Deep Crystal Step 1 –Paint Cleaner Biltema tohoders DA med grønne Cyclo pads Ferm roterende med Scholl bakplate til 3 og 4" pads Scholl polishing pad orange small 85 mm Scholl S30+ (og testkjørte et lite område med Scholl cutting pad blue small 85mm og først Optimum Polish og deretter Optimum Hyper Compound på blå paden) Swissvax Cleaner Fluid påføringspute Swissvax Cleaner Fluid Swissvax Saphir Meguiars PlastX Random Microfiber Meguiars NXT Glass Cleaner Biltema Rain-Off Black Wow Biltema Polerpapir Autosol krompolish Armor All Protectant Semi-matt Finish Canon EOS1000 med standardobjektiv Notater: Avfettet og spylt hele bilens understell med varmt vann og HT. Tohodet Biltema-DA var enkel i bruk. Jeg syntes egenvekta på Ferm roterende var i overkant tung til mine kontormuskler, ca. 3,5 kg, men den er nok mer enn god nok til meg som ikke skal polere daglig. Svissvax var superenkel å jobbe med, og luktet rene parfymen. Black Wow'et alt sort listverk + grill. Den hadde virkelig wow-effekt, men jeg er spent på varigheten. Bilde etter jobben Ett favorittmotiv: Fortsatt swirls etterpå... Krever bedre arbeidslamper i garasjen til neste jobb. Link til show'n shine tråd: http://www.detailers...?showtopic=298520. mai Dodge Durango interiør Behandlet fremseter og ratt med Swissvax Leather Care Kit. De to bakre seteradene er nylig tatt frem i dagslys etter ti år ubrukt og nedfellt i bilen. Ser ut som nye, burde vel også fått ett preserverende stoff lagt på, men hva? Herlig effekt av rengjøringen! Helt rent klarte jeg ikke å få det, men det er vel lov å gå på en gang til. Når tid og stunder er der. Endret 15 Juni, 2015 av challenger 1 1 Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger 219 Skrevet 27 Juni, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27 Juni, 2009 (endret) 20. juni 2009 1970 Dodge Challenger T/A Banana Yellow, lakkert rundt 1993-1995. Meget slitt lakk, delvis utbedret flere steder og preget av tydelige fargeskiller, lakksig, swirls og rds. Materialliste: Selvvaskanlegg HT med shampo og kaldt/varmt vann Hageslange To bøtter u/grit guard Biltema bioavfetting (2 l trykkpumpe) Meguiars NXT Car Wash Meguiars Wash Mitt Meguiars Water Magnet 3M blå tape Meguiars Supreme Shine Microfiber Meguiars Foam Applicator Pad Meguiars Clay og QD som lube Biltema tohoders DA Cyclo pads, grønne Scholl oransje pads, små Ferm roterende med Scholl bakplate til 5 og 6,5" pads / 3 og 4” pads Scholl wool pad str. medium + small Meguiars Deep Crystal Step 1 –Paint Cleaner Optimum Hyper Compound Optimum Polish Vertua Bond Pinnacle Liquid Souverän voks Meguiars PlastX Meguiars NXT Glass Cleaner Wolfgang Black Diamond Tire Gel Biltema Polerpapir Biltema Multispray Autosol krompolish Canon EOS1000 med standardobjektiv, uten blitz. Enda ett av mine rullende testpaneler. Og denne har så dårlig lakk at det blir ikke lagd noen show'n shine tråd her, det får være med at jeg selv har gosset meg my-y-y-ye over forbedringene jeg fikk til med maskin. For ikke å snakke om glattheten i lakken etter Vertua Bond og to lag Pinnacle voks. I de tre åra jeg har hatt bilen har jeg vel aldri gått og sikla og strykt og kjælt sånn med lakken som nå de siste dagene. Turtle og pusseskinn my a$$ fra nå av! For ett par uker siden var jeg på glattkjøringsbane og lekte med bilen og etter det var det behov for en runde avfetting og HT. Da passa det fint å starte årets vårpolish samtidig med nye maskiner og remedier for sesongen. Gledde meg rett og slett til å sette i gang og gikk uredd til verks. Ett par uker gammelt før-bilde. Fin langtifra... men langtifra fin... Oppå forskjermen for eksempel... Clayet bilen, men det var veldig lite å plukke med seg på bil som ikke går i høstsøle og vintergørr. Tok en runde med DA og Megs step 1 lakkrens på grønne cyclo pads. Startet deretter med roterende og ett testpanel på bagasjelokket. Her er Scholl S30 og Optimum Polish testet på blå Scholl pad. Husker dessverre ikke lenger hvilke sider av tapen hva er... Uansett for dårlig resultat til å fortsette med. Her er det Optimum Hyper Compound på blå Scholl pad til høyre og Optimum Hyper Compound på Scholl ullpad til venstre. Det var den heftigste kombinasjon tilgjengelig og ble naturligvis valgt. Oppå forskjermen i ordentlig lys Femti-50 etter ullpolering med Optimum Hyper Compound. Rikelig med RDS fortsatt, men jeg satte pris på forbedringene. Avslørt i action, tullballen sjøl Baklampene skreik etter omsorg (helst utskifting pga flere sprekker i linsene) Men Meguiars PlastX holdt til førstehjelp Anbefalinger gjennom forumet på Wolfgang Black Diamond Tire Gel hadde gitt meg store forventninger. Til hvitskrifta har jeg tradisjonelt brukt multispray type 5-56 eller lignende. Tire Gel'en leverte ett fint look med kun èn påføring. Pynteringen på felgen pøvde jeg DA på lav hastighet med Autosol på oransje Scholl pads. Ringene har mange riper, men ble mye renere. Hjulmutrene fikk Autosol på BT polerpapir der jeg kom til (må demonteres for ordentlig polish). Det grålakkerte av felgen fikk Megs step 1, Vertua Bond og step 3, alt for hånd. Felgenes status for øvrig er klar for utbytting, men duger inntil videre. De kler bilens allmenntilstand som de er. Etter Optimum Hyper Compund gikk jeg over hele bilen med Optimum Polish på roterende og oransje Scholl pad. Deretter med DA og Vertua Bond på oransje Scholl pads. Og avsluttet for hånd med to lag Pinnacle Liquid Souverän voks. Det ble sinnsjukt glatt overflate og bilen stod i garasjen i nesten en uke der jeg bare gikk og strøk og befølte og kjæla med lakken. Så tok jeg den ut (trilla den elegant ut for hånd for å unngå å virvle opp støv etter ullpadder og polish!) med tanke på å vaske bort polishrester sølt på umaskerte områder. O' du store polishrondell så travelt vannet fikk det med å komme seg av bilen! -Frekkeste jeg har sett på egen bil!!! Ble gående og vanne litt ekstra fordi det var så gøy å se alle bekker og åer som dannet seg. Og flushet bort på ett vips. Tørket med water magnet og gikk over med QD og MF etterpå. Så bar det ute i dårlig kveldssol og tok litt bilder i helfigur Støtfangerne foran og bak fikk også DA med Autosol. Speiling på taket, ser ikke mye gul ut, lakken her Notater: 2 x 500 w arbeidslamper gav ett stort løft for å se defekter i forhold til garasjens 5 x lysrørarmaturer. Ett must å jobbe under! Lettere å jobbe på roterende med medium størrelse pads enn de små. Brukte kun små pads til profiler dette var påkrevd. Ullpads var deilige å jobbe med. Optimum Hyper Compund la fra seg en del støv/rester på ruter og dekaler som var umaskert. Vurdere å maskere grundigere ved neste anledning. Bilen burde med fordel vært tatt ut og vasket før Vertua Bond og voks (lest av forumet) Ikke søle multispray utenom de hvite bokstavene på dekka da dette medførte skjolder i tire gel'en. Gått tom for BT Rain Off så det må handles inn ved anledning. -Billig, og bra effekt. Sluttresultat: deilig glatt, men bilen trenger likefullt ny lakk 24. juni 2009 1988 BMW 635 CsiA Vask utvendig med to bøtter, Megs mitt og Optimum Car Wash og Megs Water Magnet. Vask i døråpninger og bagasjeluke med Megs mitt og NXT Car Wash Lakk: Svisswax Saphir voks Døråpninger/ bagasjeluke: Megs step 1 lakkrens + step 3 carnauba voks Døråpninger ”kromplast”: Vertua Bond og Megs step 3 carnauba voks Frontrute: BT Rain Off Øvrigt: montert hvit blink foran og etterfylt R12-gass på AC. Råfornøyd med lakkens utseende etter voksing. Glemte at jeg hadde kjøpt Wolfgang Black Diamond Tire Gel til dekka. Endret 28 Juni, 2009 av challenger 2 Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle 307 Skrevet 28 Juni, 2009 Rapporter Share Skrevet 28 Juni, 2009 Knallbra logg med mye god info.... Du har mange fine biler, og da vil jeg tro det er ekstra nyttig å notere litt rundt hvilken fikk hva og når. Ihvertfall synes jeg det er gøy å gå tilbake i min logg å se hvilken dato jeg gjorde ditt&datt.... Det ble stor forskjell på den Challengeren din, en veldig tøff bil forresten - jeg drømmer om en klassisk amcar selv, men jeg antar at det er mye skruing på slikt og jeg har dessverre hverken nødvendig sted eller kunnskap til det. Keep up the god working, både for din egen del, og for oss som er nyskjerrig og glad i å se på bil-bilder mvh ståle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger 219 Skrevet 28 Juni, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28 Juni, 2009 Takk for tilbakemeldingen! Gøy å høre fra Kongen av Bilpleielogg Amcarhobby trenger ikke bestå av så mye mekking, det er litt hva du gjør det til med å lete opp riktig objekt. Man får som regel ikke mer enn det man betaler for. Jeg er ikke overglad i å mekke sjøl, men her er det ganske ukomplisert mekanikk og ingen usb eller feildiagnosekontakter. Jeg er nok gladere i vask og puss og se til at holdbarhetsdatoen på bensinen ikke går ut. For ikke å snakke om dekk. Gummi er ferskvare som må brukes fort Det imponerer meg mere hva du driver med på SAABen for tida - uten forkunnskaper Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHoe 1 Skrevet 28 Juni, 2009 Rapporter Share Skrevet 28 Juni, 2009 Kjemperå guling, og superfin BMW En bilpark etter min smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle 307 Skrevet 28 Juni, 2009 Rapporter Share Skrevet 28 Juni, 2009 Jeg er nok gladere i vask og puss og se til at holdbarhetsdatoen på bensinen ikke går ut. For ikke å snakke om dekk. Gummi er ferskvare som må brukes fort Amen ! Da sitter vi i samme båten...hehe Det er gøy å ha biler som gjennom sine egenskaper og særegenheter byr på kjøring for kjøringens del - ikke kun for å komme seg fra A til B...... - jeg blir bare så innmari klar for å handle bil både når jeg ser challengeren og BMW`en din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger 219 Skrevet 28 Juni, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28 Juni, 2009 Kjemperå guling, og superfin BMW En bilpark etter min smak Takk for det! Det er sånne biler som har lagt seg på minnet i guttedagene, sånne må-ha-greier som en dag bare må gjennomføres Amen ! Da sitter vi i samme båten...hehe Det er gøy å ha biler som gjennom sine egenskaper og særegenheter byr på kjøring for kjøringens del - ikke kun for å komme seg fra A til B...... - jeg blir bare så innmari klar for å handle bil både når jeg ser challengeren og BMW`en din. Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler. BMW'en har automat, sportsstoler, air condition og cruise control - det er mine krav til en god dagligbil som også godt kan fungere til feriebil. Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger 219 Skrevet 6 Juli, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6 Juli, 2009 (endret) BMW 635 CSi: interiørvask. Støvsugd Greenclean Rimi-MF Swissvax børste Lahega Autorange lær cleaner (medfølgende påføringssvamp) Lahega Autorange lær conditioner/milk (medfølgende klut) Megs NXT vindusvask Interiørvask er kjipe saker, men i dag var jeg grundigere enn ever. Lettere å gjøre rent og triveligere å holde på når man har gode produkter å jobbe med. Og mer fornøyd med resultatet Endret 6 Juli, 2009 av challenger Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brynjar 1 481 Skrevet 6 Juli, 2009 Rapporter Share Skrevet 6 Juli, 2009 Flotte biler og kanon write up.. Keep em coming Siter brynjar@detailing.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger 219 Skrevet 7 Juli, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7 Juli, 2009 Flotte biler og kanon write up.. Keep em coming Takk for hyggelig melding. Nå er det ferietid fra i morgen av her. BMW som får bli med først og så hjem og bytte til Challenger før Classic Car Week i Rättvik uke 31. Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger 219 Skrevet 24 Juli, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24 Juli, 2009 (endret) Pådro ene skjermbuen en suvenir på båten over fra Helsinki til Stockholm. Var uheldig og ble plassert like ved utgangen fra bildekk til trapper og heis. Og der går jo alle og dingler forbi med reisevesker, kofferter og det som verre er *grrrrrrrrrrrrmf*. Har ikke tid å se på det før resten av ferien er avviklet, men håper å få fjernet dette. Underveis fikk jeg forresten enda en grunn til å holde bilen ren for insektrester - selv om hundrevis av nye skal fanges igjen neste dag. Mens jeg satt på en benk i Stockholm litt bortenfor bilen og "fika lite" som man gjør der, ble jeg oppmerksom på en kråke som hoppet rundtom på p-plassen. Jaggu hadde den ikke lært seg en lettvint måte å finne mat ved å hakke løs på trofèene mine fra de finske skoger. Se for dere at jeg sprang og jagde den bort! Endret 24 Juli, 2009 av challenger Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essiek 385 Skrevet 27 Juli, 2009 Rapporter Share Skrevet 27 Juli, 2009 Fin Challenger det der ja Faren min restaurerer for tiden en -72 340 - blir vel en "trailer queen" av dimensjoner tenker jeg. Så slik ut da han henta den for et par år siden: Skal blir hemi-orange (som den var i -77 da han tok den inn til landet) - og praktisk talt matching numbers (så langt det lar seg gjøre...). Lurer på om han slipper til meg enten bak rattet eller på lakken der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger 219 Skrevet 3 August, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3 August, 2009 Fin Challenger det der ja Faren min restaurerer for tiden en -72 340 - blir vel en "trailer queen" av dimensjoner tenker jeg. Så slik ut da han henta den for et par år siden: Skal blir hemi-orange (som den var i -77 da han tok den inn til landet) - og praktisk talt matching numbers (så langt det lar seg gjøre...). Lurer på om han slipper til meg enten bak rattet eller på lakken der... aaaah Din far skrev inn en fin historie om denne bilen til klubbladet vårt. Gleder meg til fortsettelsen på den, og ikke minst se bilen ferdig! Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 4 August, 2009 Moderatorer Rapporter Share Skrevet 4 August, 2009 En veldig interessant og lærerik logg du lager. Keep up the good work med to kjempestilige biler, som representerer det beste fra hver sine bilverdener. Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger 219 Skrevet 4 August, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4 August, 2009 En veldig interessant og lærerik logg du lager. Keep up the good work med to kjempestilige biler, som representerer det beste fra hver sine bilverdener. Takk for det Akkurat ordet lærerik vil jeg ikke reklamere med da jeg selv er på rekruttstadiet enda. Leser stadig om nye midler og prosesser inni forumet som gir meg aha-følelse og æsj-så-dumt-jeg-ikke-gjorde-sånn. Mangler ikke inspirasjon for å si det slik. Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger 219 Skrevet 11 August, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11 August, 2009 I dag er Durango gitt litt utvendig stell igjen. Den stakkars bilen står stort sett ubrukt sommeren og hadde visst ikke fått suppe siden i slutten av mai, heller. Nå var det første gang jeg ser lakken i ordentlig halogenlys og jeg fikk litt hakeslipp så vanstelt lakken har blitt Avfetting: BT kaldavfetting Skumlanse: Kärcher med Megs NXT og Snow foam, lagt på før avfetting ble spylt av. Vask: Megs NXT shampoo, mitt, to bøtter, slange u/dyse Bilberry på felger Tørk: SS towel + Megs WM BT tohoder DA med grønne Cyclo pads: Vertua Bond SV Sapphire voks på lakk Megs DC 3 voks på felger Black Wow på sort plast Wolfgang Tire Gel på dekksider, TW svamp Megs PlastX på baklamper Megs MF og påføringspader Jeg har brukt Vertua Bond på tre biler i sommer uten at det synes forskjell (bare føles), men på denne mørke lillafargen skjønte jeg hvorfor så mange skryter av den. Her kom glansen enkelt frem igjen. Jeg skulle egentlig vokse med Pinnacle Souverän som jeg har vært meget fornøyd med på tidligere biler i sommer, men kunne ikke finne den. Blei litt stressa og lette overalt og skjønte at den må ha blitt forlagt på feriestugan i Sverige i sommer. Da sto valget mellom Megs DC3 Carnauba og Swissvax Sapphire. Syntes det blei for ille å spandere SV på denne slitte lakken (som jeg har konkrete planer å gå over med roterende til høsten) og startet med DC3. Voi-voi, den føltes tung å jobbe med når jeg har skjemt meg selv bort med Pinnacle og SV. Jeg tok dermed bare den ene forskjermen før vedtak blei fattet om å spandere Sapphire - allerede godt sliten etter timer jobbing ville jeg jobbe med en HMS-vennlig voks. Gikk dermed over til å vokse felgene med DC3, og fullførte bilen med SV. Med bakkeklaringen bilen har, pleier jeg stue unna litt saker under bilen for å skape arbeidsrom rundt bilen. Oppi reise-vaskebøtta mi blant ymse under der, lå heldigvis Pinnacle-voksen. Jaja, så fikk den slitte lakken lurt til seg litt god-voks i dag Kom på at jeg har glemt å buffe bort voks fra felgene og har satt huskelapp på døra. Bilen står i isolert garasje i natt og det var 22 grader der i sted, så gidder ikke stresse ut for å ta det nå. Skal også ta frontruta med Megs NXT Glass i morgen og legge BT Rain Off over. Blir det tid så går jeg over øvrige ruter også med NXT og mf. Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger 219 Skrevet 12 August, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12 August, 2009 Fikk tørka av felger og vaska vinduer i dag. Og tok litt bilder i sola før bilen skitnes til igjen. Fargen er fin i sola, skifter mellom mørk blå og mørk lilla med lyset. Men gremmes så ripebefengt lakken er. Det her forumet har visst åpnet øynene hos meg på den fronten For øvrig gremmes jeg litt over så mange timer jeg brukte på å gå over denne bilen med Megs DC1-2-3 og scratch-x o.s.v. før påske. Resultatet var bad i forhold til timene som ble lagt ned. Det var før jeg hadde maskiner tilgjengelig Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger 219 Skrevet 13 August, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13 August, 2009 Måtte forresten akuttkjøpe ny Armor All Protectant Semi-matt Finish og behandlet hjulhusene med på Durango (før bildene ble tatt). Er veldig fornøyd med å få "mørklagt" her siden det er et så synlig parti når man ikke kjører senka bil Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Marius 1 267 Skrevet 13 August, 2009 Rapporter Share Skrevet 13 August, 2009 Bilen så jo veldig pen ut nå da Siter Audi A4 B7 1.8T 2006 mod (vinterbil) Audi RS6 C7,5 4.0 TFSI 2015 mod x Audi RS6 C7 4.0 TFSI 2014 mod x Audi S4 B8 3.0 TFSI 2010 mod x Audi A4 B7 2.0 TDI 2007 mod Yamaha R1 03 mod x Husaberg TE450 04 mod SM x Volkswagen Golf 1989 mod (jobbil) x Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Min portefølje Min garasje Min garasje V2 Engeseth Autospa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger 219 Skrevet 13 August, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13 August, 2009 Bilen så jo veldig pen ut nå da Takk for det Den går nok i samme kategori som biler og kvinnfolk flest jeg har vært borti; pen langt i fra, men langtifra pen Nei, fy, nå var jeg slem. Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.